آلبوم همه از آن شب بود اثری از بابک پیام را قانونی بشنوید

آلبوم همه از آن شب بود اثری از بابک پیام را قانونی بشنوید

این اثر در هشت قطعه منتشر شده است و ترانه های آن را حسین صفا و نیما پولادوند سروده‌اند.

آلبوم همه از آن شب بود

این اثر را دانلود کنید

به گزارش گلونی قطعات این آلبوم به ترتیب «چه بی خنده بودم»، «همه از آن شب بود»، «ای روشنایی»، «جاده می برد»، «مترسک»، «زمین سوخته»، «ضیافت» و «دل شکن» نام دارند.

بابک پیام درباره این اثر می گوید : «این آلبوم بر پایه ترانه بنا شده و حاوی کلماتی است که هرگز زمان مناسب برای بیان آنها فراهم نشد.»

هنرمندان آلبوم همه از آن شب بود:

  • اثری از: بابک پیام
  • آهنگساز: بابک پیام
  • نوازندگان: بهنود یخچالی، علی جعفری پویان، میثم مروستی، میلاد عالمی، سهراب برهمندی، مهرداد عالمی، بابک پیام و بهنام رهنما
  • تنظیم‌کننده: بهنود یخچالی
  • ترانه سرایان: حسین صفا و نیما پولادوند
  • خواننده: بابک پیام
  • میکس و مسترینگ: میلاد فرهودی

پیام درباره مراحل تولید این آلبوم بیان کرد: «در روند ساخت آهنگ بر روی این هشت ترانه تمام سعی خودم را کرده‌ام که لحن ترانه را نمایان سازم و آن را در حد بضاعت و مشاهداتم به آهنگ درآورم، این عمل در تمام قطعات آلبوم با ساز گیتار انجام شده غیر از قطعه «ای روشنایی» که با پیانو ساخته شده است.

تنظیم کل قطعات با محوریت ساز گیتار در غالب یک راک استایل پاپ، برعهده بهنود یخچالی بود که به بهترین شکل ممکن و با مهارت انجام داده است. ضبط آلبوم نیز که نزدیک به یک دهه از عمر ساخت اولین آهنگش می‌گذرد، در استودیو پاپ صورت گرفت و در بهار ۹۷ منتشر شد.»

شایسته است با دانلود قانونی و خرید از سایت‌های معتبر، حقوق مادی و معنوی عوامل تهیه و تولید را رعایت کرده و با این کار از انتشار این آلبوم و سایر آثار موسیقایی حمایت کنیم.

سایر آلبوم‌های موسیقی را از این لینک دانلود کنید

پایان پیام

خرید از سایت‌های معتبر با کد تخفیف گلونی
کلیک کنید

کد خبر : 237044 ساعت خبر : 3:15 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=237044
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات