ارشا اقدسی بدلکار سینما درگذشت

ارشا اقدسی بدلکار سینما درگذشت

به گزارش گلونی ارشا اقدسی، بدلکار ایرانی که چند روز قبل سرصحنه یک فیلم سینمایی خارجی در شهر بیروت کشور لبنان دچار سانحه رانندگی شده بود و در بیمارستانی در بیروت بستری بود در سن ۳۹ سالگی درگذشت.

ارشا اقدسی بدلکار و بازیگر ایرانی که اخیرا برای همکاری با یک پروژه سینمایی خارجی در لبنان به سر می‌برد، روز چهارشنبه ششم مرداد ماه دچار حادثه‌ای جدی شد و از ناحیه مغز آسیب دید.

او سپس به بیمارستانی در بیروت انتقال داده و به صلاح‌دید پزشکان به خواب مصنوعی برده شد. قرار بود روز دوشنبه تحت عمل جراحی قرار بگیرد ولی از آنجاکه علایم حیاتی‌اش پایین آمده بود، پزشکان دست نگه داشتند تا به شرایط ثابتی برسد.

این بدلکار در فیلم‌های ایرانی از جمله «قسم»، «ما همه باهم هستیم»، «مارموز»، «شبی که ماه کامل شد» و همچنین فیلم‌هایی خارجی از جمله «یوگای کنگ‌فو»، «مرگ روشنایی»، «اسکای فال» و… در بخش بدلکاری حضور داشته است.

ارشا اقدسی یکی از برترین بدلکاران جهان است که جوایز زیادی را کسب کرده است.

وی در فیلم‌های بسیاری به‌عنوان بدلکار حضورداشته و با کارگردانان و فیلم‌سازان مشهور دنیا و همچنین کمپانی‌های بزرگ فیلم‌سازی همکاری داشته است.

او در سال ۸۴ با حضور در سریال «نشانی» به کارگردانی رامبد جوان، اولین تجربه بدلکاری هنری خود را با گروه پیمان ابدی به دست آورد.

بعدازآن نیز در سال ۸۷ در سریال «روزهای زیبا» بدلکار بود. او بعد از فوت استادش پیمان ابدی، در کمتر از سه سال به مرد اول بدلکاری ایران تبدیل شد.

همچنین در رشته‌های زیادی ازجمله کاراته، مربیگری رشته رزمی آیکیدو، کمانگیر روی اسب، اسب‌سواری، چتربازی و سقوط آزاد، بیس جامپینگ، کار با طناب، پارکور و ورزش‌های رزمی سینمایی، پینت بال، تیروکمان، کارتینگ، سنگ‌نوردی و پاراگلایدر فعالیت دارد و شاگردان زیادی نیز در برخی از این رشته‌ها تربیت‌کرده است.

پایان پیام

خرید از سایت‌های معتبر با کد تخفیف گلونی
کلیک کنید

کد خبر : 239190 ساعت خبر : 9:51 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=239190
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات