اصطلاحات بازی مافیا را با روایتی متفاوت یاد بگیرید

اصطلاحات بازی مافیا را با روایتی متفاوت یاد بگیرید

به گزارش گلونی هر شهری اصطلاحات و کلمات خاص خودش را دارد و بهتر است برای ورود به آن با واژه‌های کلیدی آشنا شد تا هر بازیکنی عملکرد قابل قبولی از خود به جا بگذارد.

هرچند که بعضی از بازیکنان، از فشار بیش از حد بازی کلماتی ابداع می‌کنند که نظیر آن وجود ندارد، اما چیزی از ارزش‌های کلمات کلیدی کم نمی‌کند.

اصطلاحات بازی مافیا

سفید بودن: البته که بحث نژادی در شهر مطرح نیست و سفید بودن بازیکنان یعنی آنها شهروند هستند.

سیاه بودن: دیگر سیاه بودن که اصلاً به تبعیض نژادی مربوط نمی‌شود و صرفاً به معنای مافیا بودن بازیکنان است.

شهروند تبر به دست: تبر بودن در شهر ربطی به صفحات اینستاگرام نداشته و کسی نمی‌تواند با تغییرات ظاهری به آن تبدیل شود. بلکه شهروندانی تبر هستند که خیال می‌کنند راه درست را در پیش گرفته‌اند اما دیگران معتقدند کار آنها به شهر آسیب می‌رساند.

کاور کردن: برای جلوگیری از گرد و خاک انجام می‌گیرد و در هر خانه‌ای هم پیدا می‌شود. بازیکنانی که یک بازیکن دیگر را حمایت می‌کنند و ادعا دارند بازیکن کاور شده شهروند است.

تارگت یا اتهام: همان تهمت‌هایی که داشتن‌شان کنتور نمی‌اندازد ولی در مواقع حساس، صاحبش را به دردسر می‌اندازد در اصل همان تهمت‌های مافیایی است که بازیکنان به هم می‌زنند.

تارگت بک :فکر کرده‌اید همین که اتهام بزنید کافی است؟ اتفاقاً چون تهمت زدن در بازی کنتور نمی‌اندازد، برگشت دادنش راحت‌تر است و ایضاً ممکن است جایی سر صاحبش را بر باد دهد.

چلنج یا چالش:همان فرصت نهایی که به دیگران داده می‌شود تا با قدرت بیشتر خود را تخریب کنند و شهر به رای خروج آنها مطمئن‌تر شود. در اصل زمان اضافه‌ای که هر بازیکن به دلخواه در اختیار درخواست کننده می‌گذارد.

فکت یا استدلال: نمی‌شود در شهر راه رفت و از خدمات آن استفاده کرد اما در برابر آن عکس‌العملی نداشت. می‌توان گفت استدلال آوردن در بازی مافیا یکی از شروط ماندن در شهر است و شبیه به مالیات در شهر واقعی عمل می‌کند.

پایان پیام

قسمت‌های دیگر را بخوانید

نویسنده: سارا ملاعباسی

ایرانی‌ها چه دغدغه‌هایی دارند؟
اینجا را ببینید

کد خبر : 238928 ساعت خبر : 8:08 ق.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=238928
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات