ثبت نام واکسیناسیون کرونا برای متولدین ۱۳۵۰ باز شد

ثبت نام واکسیناسیون کرونا برای متولدین ۱۳۵۰ باز شد

به گزارش گلونی سامانه واکسیناسیون برای متولدین ۱۳۵۰ و قبل از آن فراهم شده و متقضیان می‌توانند با مراجعه به سامانه واکسیناسیون برای دریافت نوبت اقدام کنند.

با توجه به بالا رفتن آمار مبتلایان و فوت شدگان این بیماری، واکسیناسیون سراسری امری ضروری تلقی می‌شود و با تولید داخلی و واردات محموله جدید واکسن کرونا، این روند کمی تسریع پیدا کرده و از متولدین ۱۳۵۰ به قبل می‌توانند برای دریافت واکسن ثبت نام کنند.

همچنین افراد دیابتی و یا مشاغل خاص نظیر خبرنگاران، اعضای هیئت علمی و کارکنان دانشگاه‌ها و همچنین متولدین ۱۳۵۱ تا ۱۳۶۰ که ساکن استان‌های بوشهر، خراسان جنوبی، خوزستان، سیستان و بلوچستان، کرمان، قم و هرمزگان هستند و پرونده بهداشت دارند، امکان ثبت‌نام دارند.

این در حالی است که وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی درباره آخرین آمار واکسیناسیون کرونا در کشور، اظهار کرد: «بر اساس آخرین آمار تا امروز _ شنبه ۳۰ مردادماه_ مجموعاً ۱۶ میلیون و ۴۷۶ هزار و ۲۵۷ نفر دوز اول واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند.»

تا امروز پنج میلیون و ۵۳۱ هزار و ۲۵۷ نفر دوز دوم واکسن را نیز دریافت کرده‌اند.

با احتساب این تعداد مجموع دوزهای واکسن تزریق شده در کشور به شمار ۲۲ میلیون و هفت هزار و ۵۱۴ مورد رسید.

متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۵۴۴ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان‌باختگان این بیماری به ۱۰۱ هزار و ۳۵۴ نفر رسید.

خوشبختانه تاکنون سه میلیون ۹۰۲ هزار و ۸۰۸ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده‌اند.

پایان پیام

خرید از سایت‌های معتبر با کد تخفیف گلونی
کلیک کنید

کد خبر : 241803 ساعت خبر : 10:13 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=241803
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات