خرید آبپاش از محل کمک های مردمی و بنیاد ایفا

خرید آبپاش از محل کمک‌های مردمی و بنیاد ایفا

به گزارش گلونی آتش‌سوزی جنگل‌های ایران از آغاز فصل گرما شدت گرفته است و نیروهای مردمی و فعالان محیط‌‌زیست و همچنین ادارات منابع طبیعی در تلاش هستند تا با این حریق‌های گسترده مبارزه کنند.

آنها در تلاش هستند تا با حفظ منابع طبیعی، علاوه بر جلوگیری از گسترش حریق و حفظ سلامت منابع طبیعی، این میراث ارزشمند را برای آیندگان باقی بگذارند.

برای چنین کاری علاوه بر وجود نیروهای متخصص و دانش مربوط به اطفای حریق جنگل‌ها، تجهیزات و ابزار مناسب هم لازم است و نمی‌توان تاثیر آن را در خاموش کردن آتش‌ها نادیده گرفت.

یکی از وسایل و تجهیزات مربوط به اطفای حریق جنگل آبپاش است که با حمل آسان می‌تواند در خاموش کردن آتش کمک کند.

خرید آبپاش از محل کمک‌های مردمی و ایفا

گزارش امید سجادیان از تهیه آبپاش‌ها را ببینید

نماشای گلونی را دنبال کنید

این آبپاش‌ها مانند سایر وسایل و تجهیزات نظیر دمنده، مواد سوختی همراه خود ندارند و نمی‌توانند مانند آنها خطرآفرین باشند.

در این راستا پایگاه خبری گلونی از محل کمک‌های مردمی و بنیاد ایفا، توانست ۴۳ آبپاش به مبلغ ۱۱۶ میلیون تومان برای اطفای مناطق زاگرس تهیه کند و آنها بین گروه‌های مختلف در کشور تقسیم شوند.

گفتنی است با گرمای شدیدی که تابستان ۱۴۰۰ در پیش دارد، احتمال شیوع بیماری‌ها، مرگ‌ومیر حیات وحش، کاهش زاد و ولد و ناتوانی حیوانات در نگهداری از بچه‌های‌شان را دو چندان می‌کند.

از طرفی آتش‌سوزی به حیوانات محدود نشده و با سوختن پوشش گیاهی، گونه‌های ارزشمند گیاهی نیز از بین می‌روند و فرصت احیا وجود نخواهد داشت.

کمک به انجمن‌های زیست محیطی و تجهیز آنها می‌تواند از میزان خسارات بکاهد و وجود چنین تجهیزاتی در کنار سایر وسایل اطفای حریق، می‌تواند از گسترش آتش‌سوزی جلوگیری کند.

سایر گزارش‌های زاگرس در آتش را بخوانید

پایان پیام

خرید از سایت‌های معتبر با کد تخفیف گلونی
کلیک کنید

کد خبر : 240931 ساعت خبر : 11:11 ق.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=240931
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات