دانلود آلبوم خورشید با صدای امیرحسین مدرس و امین تارخ

دانلود آلبوم خورشید با صدای امیرحسین مدرس و امین تارخ

این اثر شامل مجموعه‌ای از اشعار و نوحه‌های عاشورایی در ده قطعه است و از سوی موسسه هنر و ادبیات هلال روی نی منتشر شده است.

دانلود آلبوم خورشید

این اثر را دانلود کنید

به گزارش گلونی قطعات آن «چه کربلاست»، «ماه و ستاره»، «یوسف من»، «همراز»، «نماز عشق»، «شب وصال»، «اربعین»، «میر کاروان»، «امید» و «نای نینوا» نام دارند.

آهنگ «یوسف من» تیتراژ سریال «فرات» به کارگردانی مازیار میری بوده است.

در آلبوم «خورشید»، آواز با صدای امیرحسین مدرس و دکلمه با صدای امین تارخ، بازیگر سینما و تلویزیون عرضه شده است.

تنظیم موسیقی برای ارکستر نیز بر عهده علیرضا صالحی‌نژاد بوده است.

خاچیک بابائیان، مازیار ظهیرالدینی، علی جعفری پویان، پدرام فریوسفی، میلاد عالمی، میثم مروستی، پویا خوش آهنگ، سهراب برهمندی، کریم قربانی، داوود منادی، مهرداد عالمی، آرین قیطاسی، باربد بیات، شاهد علیزاده، امید توفیقی، همایون پشتدار، نیما جوزی، شهریار نظری، سارا مهرافشار و فرهاد صفری با ویولن، ویولن آلتو، ویولنسل، اُبوا، هورن، پیانو، عود، تار، بم تار، اُدو، کمانچه، کمانچه آلتو، نی، دف، دهل و پرکاشن در این آلبوم به نوازندگی پرداخته اند.

ترانه‌سرایان این آلبوم علی انسانی، غلامرضا سازگار، طلوعی گیلانی، محمدرضا سهرابی نژاد، محمدسعید میرزایی (خیر الانام)، نیر تبریزی و عارف بجنوردی هستند.

موسیقی آلبوم «خورشید» با سازهای کوبه‌ای، فضای موسیقی مذهبی را تداعی کرده و با سازهای زهی ارکستری که اغلب صدای خواننده را همراهی می‌کنند، هارمونی کار را به پیش برده و فضای احساسی و محزونی را در هماهنگی با اشعار ایجاد کرده است.

شایسته است با دانلود قانونی و خرید از سایت‌های معتبر، حقوق مادی و معنوی عوامل تهیه و تولید را رعایت کرده و با این کار از انتشار این آلبوم و سایر آثار موسیقایی حمایت کنیم.

سایر آلبوم‌های موسیقی را از این لینک دانلود کنید

پایان پیام

خرید از سایت‌های معتبر با کد تخفیف گلونی
کلیک کنید

کد خبر : 240686 ساعت خبر : 9:15 ق.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=240686
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات