فرونشست زمین در فیروزکوه؛ ۲ مصدوم از زیر آوار بیرون کشیده شدند

فرونشست زمین در فیروزکوه؛ ۲ مصدوم از زیر آوار بیرون کشیده شدند

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان تهران گفت: «بر اثر فرونشست بخشی از منزل مسکونی در زرین دشت شهرستان فیروزکوه، آقای ۷۲ ساله و خانم ۶۷ ساله به زیر آوار رفتند که عوامل هلال احمر فیروزکوه به همراه سایر دستگاه‌های امدادی، این ۲ مصدوم را نجات دادند».

فرونشست زمین در فیروزکوه

به گزارش گلونی به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان تهران؛ شاهین فتحی گفت: «ساعت ۸:۳۰ صبح امروز گزارشی مبنی بر فرونشست بخشی از ساختمان مسکونی و‌‌ ایجاد آوار در منطقه زرین‌دشت فیروزکوه به مرکز کنترل و هماهنگی عملیات هلال‌احمر استان تهران اعلام شد».

وی ادامه داد: «بلافاصله یک تیم چهار نفره از پایگاه امداد و نجات امین‌آباد فیروزکوه به محل حادثه اعزام شدند و پس از رسیدن به محل حادثه مشخص شد، این فرونشست در بخشی از یک خانه قدیمی بوده است که ۲ نفر از ساکنین آقا و خانم این منزل را به پایین و به زیر آوار کشانده است».

فتحی بیان کرد: «عملیات نجات و رهاسازی از بین آوار با همکاری افراد محلی و عوامل امدادی دیگر دستگاه‌ها انجام و ۲ نفر محبوس پس از ساعاتی تلاش نجات یافتند که به‌دلیل جراحات وارده، جهت درمان بیمارستانی توسط آمبولانس هلال احمر و اورژانس به مرکز درمانی منتقل شدند».

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان تهران افزود: «هموطنان می‌توانند در صورت مواجهه با حوادث و سوانح، به ویژه در جاده‌ها و کوهستان، با شماره ۱۱۲ هلال احمر تماس بگیرند».

جمعیت هلال احمر ایران دارای سازمان‌های زیرشاخه متعددی است که طیف گسترده‌ای از خدمات پزشکی، بهداشتی، آموزشی و امدادی را در بر می‌گیرند.

درباره هلال احمر و تاریخچه فعالیت آن بخوانید

پایان پیام

خرید از سایت‌های معتبر با کد تخفیف گلونی
کلیک کنید

کد خبر : 238500 ساعت خبر : 12:35 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=238500
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات