نمایش شب جنایتکاران از امشب روی صحنه می‌رود

نمایش شب جنایتکاران از امشب روی صحنه می‌رود

نمایش شب جنایتکاران به کارگردانی مهدی محبعلی (سهاب) از ۱۲ مرداد تا ۵ شهریور ۱۴۰۰ در ساعت ۲۰:۳۰ در سالن صنوبر پردیس تئاتر شهرزاد به روی صحنه می‌رود.

به گزارش گلونی شب‌ جنایتکاران داستانی از فروخورده شدن فریادهایی است که گاهی آن قدر بلند هستند که شنیده نمی‌شوند. روایتی از یک جنایت زیبا.

این نمایش برداشتی از نمایشنامه «شب جنایتکاران» نوشته‌ خوزه تریاناست و مهدی محبعلی (سهاب) آن را ترجمه، تهیه و کارگردانی کرده است.

شیرین عطاءالهی، محمدرضا حسن زاده، سوگند دیانی، نازی نخجیری و امید امیر در نمایش «شب‌ جنایتکاران» به ایفای نقش می‌پردازند.

نماشای گلونی را دنبال کنید

از دیگر عوامل این نمایش می‌توان به مشاور کارگردان: لیلی مهدوی، طراح صحنه: شهاب شریفی، طراح لباس: پانیذ حمیدیان، طراح گریم: مرتضی حیدری آل کثیر، دستیاران کارگردان: نگین لرستانی و پونه شهابی‌نژاد، مدیر تولید: علیرضا عبدالله زاده و طراح پوستر علی مقدم اشاره کرد.

محبعلی پیش از این نمایش‌های «غارنشینان»، «بی‌دیواری»، «پاریس»، «همینه که هست»، «مرگ بازی» و «از دل گندمزاران» را روی صحنه برده است.

بلیت این نمایش را از این لینک تهیه کنید

مهدی محبعلی (سهاب)، کارگردان مجموعه، درباره این نمایش‌ گفت: «شب جنایتکاران» نوشته خوزه تریانا، نویسنده کوبایی است. «شب جنایتکاران» داستان روانشناسانه‌ای است از دو خواهر و یک برادر که تصمیم به قتل پدر و مادر خود می‌گیرند، اما ما در طول نمایش با انگیزه‌های روانی رو به رو می‌شویم. نمایش روی تاثیرات جامعه، محیط و نوع تعامل والدین با این فرزندان می‌چرخد که قتل مسئله اصلی داستان نیست.»

این کارگردان تئاتر با بیان اینکه اجرای «شب جنایتکاران» اقتباسی از نمایشنامه اصلی است و ساختار اثر را تغییر داده‌ایم، یادآور شد: «با توجه به فضایی که طی یک سال گذشته در کشور ما وجود داشته و اتفاقات ناگواری که در خصوص جنایت‌های خانوادگی رخ داده، اجرای این اثر قابل تأمل می‌شود.»

پایان پیام

خرید از سایت‌های معتبر با کد تخفیف گلونی
کلیک کنید

کد خبر : 238980 ساعت خبر : 8:47 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=238980
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات