پنجمین قهرمانی پیاپی پرسپولیس چگونه به دست آمد

پنجمین قهرمانی پیاپی پرسپولیس چگونه به دست آمد

تیم پرسپولیس در دیدار نهایی بیستمین دوره لیگ برتر فوتبال توانست با نتیجه ۲ بر ۰ تیم پیکان را شکست دهد و پنجمین قهرمانی متوالی خود را در لیگ برتر ثبت کند.

به گزارش گلونی تیم پرسپولیس نیز همانند سایر تیم‌های لیگ برتر در طول فصل دچار حاشیه‌هایی بود و با شرایط متفاوتی از دیگر تیم‌ها به میدان نمی‌رفت.

در نیم فصل دوم، این تیم در حالی به مصاف رقبای دیرینه خود یعنی استقلال و سپاهان می‌رفت که از بازی‌های فشرده مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا در هند بازگشته بود و توانست با یک مساوی و یک برد، عملکرد قابل قبولی را نشان دهد.

آنها در تمام بازی‌های نیم فصل دوم یک شکست هم نداشتند و با وجود آن که بازیکنان کلیدی پرسپولیس با حضور در تیم ملی مصدوم شدند، باز هم کیفیت فنی خود را حفظ کردند.

در اصل می‌توان گفت مصدومیت بازیکنانی مثل کمال کامیابی‌نیا، سیامک نعمتی و وحید امیری که از مهره‌های اصلی این تیم هستند هم نتوانست راه رسیدن به هدف این تیم را سد کند.

این‌ها در حالی اتفاق افتاد که رقیب پرسپولیس یعنی سپاهان، با بردهای متوالی و پرگل به راه خود ادامه می‌داد و لغزیدن در یک نقطه می‌توانست قهرمان این دوره از لیگ را عوض کند.

علاوه بر این‌ها تیم پرسپولیس در برابر تمام حواشی و بحث‌ها فقط روی کار خود تمرکز کرد و علاوه بر قهرمانی سوپرجام توانست موقعیت خود در جدول را تثبیت کند.

همچنین از دست دادن جام حذفی آن هم در مقابل رقیب سنتی، نتوانست ذره‌ای از روحیه این تیم و بازیکنانش کم کند.

تیم پرسپولیس در راه رسیدن به پنجمین قهرمانی پیاپی خود، فراز و نشیب‌های زیادی را طی کرد؛ از محرومیت نیم فصل مهاجم اصلی خود یعنی عیسی آل کثیر تا از دست دادن یاران قدیمی خود، مهرداد میناوند و علی انصاریان.

اما در مجموع تمرکز روی یک هدف، اهمیت ندادن به حواشی و داشتن یک کادر فنی حرفه‌ای باعث شد این تیم به این موفقیتی تاریخی برسد.

گفتنی است پرسپولیس در حالی این فصل را به پایان می‌رساند که احمد نوراللهی با ۱۰ گل و امید‌ عالیشاه با ۶ پاس گل، بهترین گلزن و بهترین پاسور این تیم هستند.

قهرمان نیم فصل نامش پرسپولیس است

پایان پیام

نویسنده: سارا ملاعباسی

خرید از سایت‌های معتبر با کد تخفیف گلونی
کلیک کنید

کد خبر : 238393 ساعت خبر : 10:32 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=238393
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات