کتاب صوتی پیامبر از جبران خلیل حبران را دانلود کنید

کتاب صوتی پیامبر از جبران خلیل حبران را دانلود کنید

این مجموعه با نویسندگی جبران خلیل جبران، ترجمه محمد شریفی و گویندگی احمد گنجی تولید شده است.

کتاب صوتی پیامبر

این اثر را دانلود کنید

به گزارش گلونی این کتاب مجموعه‌ای از مقالات فلسفی، معنوی و مهم‌تر از همه الهام‌بخش است که به شکل شاعرانه نوشته شده است.

مباحث پراکنده‌ای چون عشق، ازدواج، فرزندان، بخشیدن، غذا خوردن و آشامیدن، کار، شادی و غم، مسکن، لباس، خرید و فروش، جرم و مجازات، قوانین، آزادی، عقل و اشتیاق، درد و خودشناسی در این کتاب مطرح شده است.

داستان این کتاب درباره‌ی مردی به نام مصطفی است که در شهر اورفالیس است. او در حال ساختن یک کشتی است تا با آن به خانه برود. جبران در ۲۶ قسمت این کتاب مصطفی را در مسیر آشنایی با افراد مختلف قرار می‌دهد. افرادی که هر کدام زندگی و انسانیت را به نوعی بیان می‌کنند.

در جای جای این کتاب کوچک موضوعاتی همچون ازدواج، بخشش، لذت، جنایت، قانون، آزادی، دوستی، آموزش، دین، نمازگزار، نیک و شر، زمان و غم نام‌گذاری کرده است و هر کدام از این فصل‌ها شعری منثور درباره‌ یکی از موضوعات حیات معنوی انسان دارد.

جبران خلیل جبران نقاش و نویسنده‌ متولد ششم ژانویه سال ۱۸۸۳ در البشری، قسمتی کوهستانی در شمال لبنان است.اما زندگی جبران زمانی که در سال ۱۹۸۵ به آمریکا مهاجرت کرد به کلی تغییر کرد.

زندگی سخت او را می‌توان در پختگی آثارش دید. نوشته‌های او زمینه‌ عرفانی و معنوی دارند. به طوری که بعد از خواندن آثار او می‌توان تاثیر عمیقشان را بر خوانندگان دید.

لحن نوشته‌های او بسیار صمیمی است و لطافت خاصی در آن‌ها دیده می‌شود. آثار خلیل جبران برای هر خواننده‌ای قابل فهم و درک است و این ویژگی ترجمه‎ کتاب پیامبر را هم آسوده‌تر کرد.

سایر کتاب‌های صوتی را از این لینک مشاهده کنید

پایان پیام

خرید از سایت‌های معتبر با کد تخفیف گلونی
کلیک کنید

کد خبر : 238142 ساعت خبر : 10:15 ق.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=238142
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات