گلونی

آلبوم بهانه تو را با صدای مهدی فلاح بشنوید

آلبوم بهانه تو را با صدای مهدی فلاح بشنوید

آلبوم بهانه تو را با صدای مهدی فلاح بشنوید

آلبوم بهانه تو را با صدای مهدی فلاح بشنوید

این مجموعه در یازده قطعه و از سوی موسسه فرهنگی هنری رادنواندیش منتشر شد.

آلبوم بهانه تو

این اثر را دانلود کنید

به گزارش گلونی قطعات این آلبوم به ترتیب بگو به باران، برای تو، پیانو و آواز، سرو سیمین، آزاده، تو از کجا رسیده‌ای، شبگرد، تکنوازی کمانچه، گل باغ آشنایی، همنوازی سازهای کوبه‌ای و بیایید بیایید نام دارند.

هنرمندان آلبوم بهانه تو:

شایسته است با دانلود قانونی و خرید از سایت‌های معتبر، حقوق مادی و معنوی عوامل تهیه و تولید را رعایت کرده و با این کار از انتشار این آلبوم و سایر آثار موسیقایی حمایت کنیم.

ناصر ایزدی دانش آموخته‌ هنرستان موسیقی است. برای فراگیری مبانی موسیقی آهنگسازی و نوازندگی از محضر اساتیدی چون: موید، علیرضا مشایخی، منصور نریمان، محمدرضا لطفی، زیدالله طلوعی، محمد فیروزی، بیژن، اردشیر کامکار و وارطان ساهاکیان بهره‌مند شد.

ناصر ایزدی آهنگساز، مدرس موسیقی و رهبر ارکستر ملی مهر است.

سرپرستی و عضویت در گروه‌های موسیقی: حافظیه، سرو، شفق، مهرشید و مهر، ساخت بیش از 100 اثر موسیقایی، سابقه تدریس موسیقی از سال 1370 تا کنون، مدیریت مؤسسه آوای شیدا از سال 1383 تا 1385، همکاری در تهیه و نشر 7 جلد کتاب سال شیدا (ویژه موسیقی)، همکاری با صدا و سیما به عنوان کارشناس و مشاور موسیقی به مدت 7 سال و مدیریت واحد موسیقی مؤسسه فرهنگی هنری رادنواندیش از ابتدای سال 1391 را در کارنامه خود دارد.

سایر آلبوم‌های موسیقی را از این لینک دانلود کنید

پایان پیام

خرید از سایت‌های معتبر با کد تخفیف گلونی
کلیک کنید

خروج از نسخه موبایل