گلونی

اتودهای چرنی اپوس ۵۹۹ از دلبر حکیم آوا را دانلود کنید

اتودهای چرنی اپوس ۵۹۹ از دلبر حکیم آوا را دانلود کنید

اتودهای چرنی اپوس ۵۹۹ از دلبر حکیم آوا را دانلود کنید

اتودهای چرنی اپوس ۵۹۹ از دلبر حکیم آوا را دانلود کنید

این مجموعه شامل نود و نه قطعه از ملودی‌های بی‌کلام است.

اتودهای چرنی اپوس ۵۹۹

این اثر را دانلود کنید

به گزارش گلونی در توضیحات آلبوم آمده است: «تأثیر دیرپای چِرنی که تا به روزگار ما دوام آورد در اتودها و تمرین هایش برای پیانو خلاصه می شود که طی نسل‌های متمادی استادان و آموزگاران سرتاسر جهان آنها را آزموده و آموزانده اند.

این اتودهای طبقه بندی‌شده و به تدریج دشوار شونده هنوز برای همه‌ی علاقه‌مندان نوازندگی پیانوی کلاسیک استفاده‌ی فراوان دارند.

با توجه به محبوبیت اپوس ۵۹۹ در ایران، با وجود فرم مختصر، ساده و کامل و ملودی‌های واضح و زیبایی که در ساخت قطعات آن به کار رفته، باید گفت که این اپوس تکنیک‌های متعدد لازم برای پایه‌گذاری نوازندگی را به هنرجو پیشنهاد می‌کند.

سی‌دی اتودهای چِرنی، اپوس ۵۹۹، برای کمک به هنرجویان موسیقی در آموزش اتودهای آن تهیه شده است. در مجموعه‌ حاضر دلبر حکیم آوا، پیانیست برجسته‌ تاجیک، قطعات دفتر نخستین آموزگار، اپوس 599، را نواخته است.»

شایسته است با دانلود قانونی و خرید از سایت‌های معتبر، حقوق مادی و معنوی عوامل تهیه و تولید را رعایت کرده و با این کار از انتشار این آلبوم و سایر آثار موسیقایی حمایت کنیم.

دلبر حکیم آوا در سال 1337 در مسکو متولد شد. این هنرمند تاجیک تبار از 6 سالگی شروع به یادگیری نواختن پیانو کرد و پس از اتمام تحصیلات موسیقیایی خود در مدرسه «سنترال»، به هنرستان «چایکفسکی» مسکو رفته و در سال 1360 موفق به فارغ التحصیلی در رشته نوازندگی، رهبری و تدریس پیانو شد.

سرانجام در سال 1362 مدرک خود را با نظارت پروفسور «آلومیان» دریافت نمود. بعدها او مشغول به تدریس موسیقی در دانشگاه «دوشنبه» تاجیکستان شد و همکاری‌هایی با تئاتر باله و اُپرا و نیز مرکز تعلیم موسیقی وزارت فرهنگ تاجیکستان داشت.

حکیم آوا کنسرت‌های متعددی در روسیه، ازبکستان، تاجیکستان، فنلاند، نروژ، ایران و … برگزار کرد. او از سال 1376 ساکن ایران شد و به تدریس در «دانشگاه آزاد»، «دانشکده هنر» و «دانشگاه تهران» مشغول شد.

سایر آلبوم‌های موسیقی را از این لینک دانلود کنید

پایان پیام

خرید از سایت‌های معتبر با کد تخفیف گلونی
کلیک کنید

خروج از نسخه موبایل