گلونی

ثبت نام واکسن کرونا برای متولدین ۱۳۵۸ آغاز شد

ثبت نام واکسن کرونا برای متولدین ۱۳۵۸ آغاز شد

ثبت نام واکسن کرونا برای متولدین ۱۳۵۸ آغاز شد

ثبت نام واکسن کرونا برای متولدین ۱۳۵۸ آغاز شد

به گزارش گلونی امکان واکسیناسیون کرونا برای متولدین ۱۳۵۸ و قبل از آن فراهم شده و متقضیان می‌توانند با مراجعه به سامانه واکسیناسیون برای دریافت نوبت اقدام کنند.

با توجه به بالا رفتن آمار مبتلایان و فوت‌شدگان این بیماری، واکسیناسیون سراسری امری ضروری تلقی می‌شود و با تولید داخلی و واردات محموله جدید واکسن کرونا، این روند کمی تسریع پیدا کرده است و از متولدین ۱۳۵۸ به قبل می‌توانند برای دریافت واکسن ثبت نام کنند.

علاوه بر آن، متولدین 1359 تا 1368 که ساکن استان‌های بوشهر، خراسان جنوبی، خوزستان، سیستان و بلوچستان، کرمان، ایلام، کرمانشاه، کردستان، آذربایجان غربی، قم و هرمزگان هستند و پرونده بهداشت دارند، امکان ثبت‌ نام دارند.

«همچنین دانشجویان و طلاب سراسر کشور، رانندگان تاکسی‌های اینترنتی (۳۰ سال به بالا)، بیماران نادر و معلولان اعلام شده از سوی سازمان بهزیستی، استادان دانشگاه‌ها و حوزه‌های علمیه، معلمان، هنرمندان، خبرنگاران و کارکنان حمل‌ و نقل عمومی می‌توانند از طریق همین سامانه ثبت‌ نام فرمایند.»

طبق اطلاعات ایمنا، وزارت بهداشت،درمان و آموزش پزشکی درباره آخرین آمار واکسیناسیون کرونا در کشور، اظهار کرد: بر اساس آخرین آمار تا امروز  شنبه ۲۰ شهریورماه مجموعاً ۲۲ میلیون و ۱۴۹ هزار و ۱۸۰ نفر دوز اول واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند.

تا امروز ۱۱ میلیون و ۷۷۷ هزار و ۸۹۶ نفر دوز دوم واکسن را نیز دریافت کرده‌اند.

با احتساب این تعداد مجموع دوزهای واکسن تزریق شده در کشور به شمار ۳۳ میلیون و ۹۲۷ هزار و ۷۶ مورد رسید.

پایان پیام

خرید از سایت‌های معتبر با کد تخفیف گلونی
کلیک کنید

خروج از نسخه موبایل