گلونی

شماره حساب برای حمایت از پناهجویان افغانستانی در مرز ایران

حمایت از پناهجویان افغان در مرز ایران به دعوت محمدحسین جعفریان

حمایت از پناهجویان افغان در مرز ایران به دعوت محمدحسین جعفریان

حمایت از پناهجویان افغانستانی در مرز ایران به دعوت محمدحسین جعفریان

به گزارش گلونی در پی پیشروی طالبان در افغانستان و گریختن مردم این کشور به همسایگان، محمدحسین جعفریان، نویسنده و خبرنگار، از هموطنان دعوت به حمایت از پناهجویان افغان کرده است.

همچنین او در لایو بامداد سه شنبه گزارشی از مشارکت مردم و مسئولین بیان کرد: «روند فعالیت‌های آقای سیدروح‌الله رضوی و آقای کاظمی، فرزند شهید کاظمی، برای کمک‌رسانی به پناهندگان در مرز به خوبی پیش می‌رود. آنها درحال همکاری با یک خیریه هستند و همچنین گروه دیگری را هم جناب مشکور کابلی در اروپا برای جمع‌آوری کمک راه‌اندازی کرده‌اند.

در مشهد نیز آقای موسوی مبلغ به همراه تعدادی از دوستان آقای مشکور کابلی، کمپینی برای تهیه غذای گرم روزانه برای پناهندگان در مرز ایران به راه انداخته‌اند و از فردا اولین بخش این غذاها، به دست مهاجرین در سفیدسنگ و مناطق دیگر مرزی خواهد رسید.

آقای مشکور کابلی صحبتی با آقای قاری عیسی، از چهره‌های نخبه و خردمند پشتون در آلمان، داشتند و خبر از اعلام حمایت ایشان از جبهه مقاومت ملی می‌دهند و از سوی ایشان نقل کرده‌اند: «من حاضرم تمام سرمایه خود را که در این سال‌های پناهندگی به دست آورده‌ام به جبهه مقاومت هدیه کنم. حتی خودم وارد پنجشیر شوم و در کنار برادران جبهه مقاومت بجنگم تا به تمام دنیا ثابت کنیم که جنگ امروز افغانستان یک جنگ قومیتی نیست و مربوط به تمام مردم است.»

گفتنی است یکی از مسائلی که این روزها در مرز ایران و افغانستان مطرح است، تهیه آب و غذا برای پناهجویان است که در تصویر زیر جزئیات آن را مشاهده می‌کنید.

اطلاعات حساب برای حمایت از پناهجویان:

شماره کارت: 2129-2121-7270-5041

شماره شبا: IR720700001000226741063004

به نام: موسسه خیریه‌ای جوانه‌های همت و تلاش توانا

هر ایرانی یک بطری آب برای لب مرز

سایر اخبار مربوط به افغانستان را بخوانید

پایان پیام

خرید از سایت‌های معتبر با کد تخفیف گلونی
کلیک کنید

خروج از نسخه موبایل