گلونی

خرید بارفیکس و مزایای استفاده از آن

خرید بارفیکس و مزایای استفاده از آن

خرید بارفیکس و مزایای استفاده از آن

خرید بارفیکس و مزایای استفاده از آن

به گزارش گلونی یکی از پرمصرف‌ترین لوازم ورزشی در ایران بارفیکس است و میله بارفیکس در خانه اکثر ایرانیان پیدا می‌شود.

بارفیکس در واقع کشیدن ‌وزن بدن برخلاف جاذبه زمین است که عضلات زیربغل را درگیر می‌کند، اما نیاز به گفتن نیست که در این حرکت شانه، جلو بازو، قدرت ‌پنجه‌ها و حتی عضلات مرکزی بدن نیز درگیر می‌شوند.

خرید بارفیکس

البته مهمترین ویژگی بارفیکس این است که شما می‌توانید بین دوستان و اقوام کل بیندازید و روی آنها را کم کنید.

هرکس هم که از شما بیشتر بارفیکس زد فقط کافی است بگویید اشتباه زده است و تمام. معمولا این مدل کل‌کل‌ها با جمله «چندتا می‌ری؟» شروع می‌شود، با عبارت «عمرا» ادامه پیدا می‌کند و با جمله «دیگه واسه ما شاخ نشی‌ها» به پایان می‌رسد.

بارفیکس‌ها معمولا در دو نوع خانگی و باشگاهی طراحی و تولید می‌شوند.

بارفیکس‌های خانگی به طور معمول از جنس فلز بسیار مقاوم با روکشی از استیل هستند که در مدل‌های تک لول، دو لول، و سه لول در اندازها و وزن‌های مختلف در چهارچوب در خانه‌ها برای انجام فعالیت‌های نه چندان پیچیده و سخت مورد استفاده قرار می‌گیرند.

البته بیشترین استفاده از این بارفیکس‌ها برای آویزان کردن حوله حمام و جوراب و چادر و تاب است. معمولا هم آقایان برای نشان دادن مهارت و توانایی‌های خود به صورت کله‌معلق از آن آویزان می‌شوند.

بارفیکس.های باشگاهی در گذشته از میله‌های فولادی امتداد یافته به شکل U لاتین تشکیل شده بودند که از سقف تا ارتفاع مشخصی امتداد داشتند اما امروزه بارفیکس‌های باشگاهی در اندازه.های مختلف و با قابلیت چندکاره از جنس فولاد ساخته و بر روی دیوار نصب می‌شوند. که البته کاربرد اصلی آنها نیز کم کردن روی گولاخ‌های باشگاه است.

این میله‌های بارفیکس را می‌توانید از فروشگاه‌های تجهیزات ورزشی تهیه کنید.

پایان پیام

نویسنده: محسن فراهانی

خرید از سایت‌های معتبر با کد تخفیف گلونی
کلیک کنید

خروج از نسخه موبایل