گلونی

نوبت دهی واکسیناسیون برای خانواده کادر درمان آغاز شد

نوبت دهی واکسیناسیون برای خانواده کادر درمان آغاز شد

نوبت دهی واکسیناسیون برای خانواده کادر درمان آغاز شد

نوبت دهی واکسیناسیون برای خانواده کادر درمان آغاز شد

به گزارش گلونی از اکنون افراد ۱۸ سال به بالا از خانواده کادر درمان، پزشکان و پرستاران سراسر کشور، که کد ملی آنها در اختیار مرکز فناوری اطلاعات وزارت بهداشت قرار گرفته می‌توانند با مراجعه به سامانه واکسیناسیون بلافاصله محل و زمان تزریق واکسن را انتخاب کنند.

براساس این اطلاعیه، اگر اعضای خانواده هریک از پزشکان یا پرستاران قادر به ورود به سامانه نبودند لطفا با مراجعه به سایت سازمان نظام پزشکی‌ پرستاری اطلاعات خانواده خود را تکمیل فرمایند. چند روز پس از این کار، قادر به ثبت‌نام از طریق سامانه نوبت‌دهی واکسن کرونا خواهند بود.

گفتنی است با توجه به بالا رفتن آمار مبتلایان و فوت‌شدگان این بیماری، واکسیناسیون سراسری امری ضروری تلقی می‌شود و با تولید داخلی و واردات محموله جدید واکسن کرونا، نوبت دهی واکسیناسیون کمی تسریع پیدا کرده است و از متولدین ۱۳۵۸ به قبل می‌توانند برای دریافت واکسن کرونا ثبت نام کنند.

علاوه بر آن، متولدین ۱۳۵۹ تا ۱۳۶۸ که ساکن استان‌های بوشهر، خراسان جنوبی، خوزستان، سیستان و بلوچستان، کرمان، ایلام، کرمانشاه، کردستان، آذربایجان غربی، قم و هرمزگان هستند و پرونده بهداشت دارند، امکان ثبت‌ نام دارند.

همچنین دانشجویان و طلاب سراسر کشور، رانندگان تاکسی‌های اینترنتی (۳۰ سال به بالا)، بیماران نادر و معلولان اعلام شده از سوی سازمان بهزیستی، استادان دانشگاه‌ها و حوزه‌های علمیه، معلمان، هنرمندان، خبرنگاران و کارکنان حمل‌ و نقل عمومی می‌توانند از طریق همین سامانه ثبت‌ نام فرمایند.

درباره واکسن کرونا بیشتر بخوانید

پایان پیام

خرید از سایت‌های معتبر با کد تخفیف گلونی
کلیک کنید

خروج از نسخه موبایل