گلونی

کتاب صوتی دختر بابا را با بهترین کیفیت بشنوید

کتاب صوتی دختر بابا را با بهترین کیفیت بشنوید

کتاب صوتی دختر بابا را با بهترین کیفیت بشنوید

کتاب صوتی دختر بابا را با بهترین کیفیت بشنوید

این مجموعه با نویسندگی مورین مورداک و گویندگی نرگس فولادوند تولید شده است.

کتاب صوتی دختر بابا

این اثر را دانلود کنید

به گزارش گلونی دکتر مورین مورداک ، روانکاو شهیر پیرو مکتب پروفسور کارل گوستاو یونگ است و در رابطه با این کتاب می‌گوید: «برخی از دختران در دهه سوم یا چهارم زندگی با این واقعیت دردناک مواجه شوند که هرگز نتوانسته‌اند روابط صمیمی داشته باشند و به خاطر از دست دادن سال‌هایی که می‌توانستند بچه‌دار شوند ماتم می‌گیرند.»

دختر بابا بودن علاوه بر فوایدش، مطمئنا هزینه‌های سنگینی هم دارد که در این کتاب از آن مطلع می‌شوید تا مابقی عمر را با هزینه‌های کمتری زندگی کنید.

این کتاب همچنین برای پدران صاحب فرزند دختر، که «دختر بابا» تربیت کرده یا تربیت می‌کنند، حرف‌های زیادی دارد تا به‌وسیله آن مطمئن شوند روش آنها خیانتی به آینده دختران‌شان نمی‌کند.

این کتاب باصدای تاثیرگذار گوینده و دوبلور شناخته شده کشورمان «نرگس فولادوند» تهیه و تدارک دیده شده است.

شایسته است با دانلود قانونی و خرید از سایت‌های معتبر حقوق مادی و معنوی عوامل تهیه و تولید را رعایت کرده و با این کار از انتشار این اثر و سایر کتاب‌های صوتی حمایت کنیم.

همچنین تولید و نشر کتاب صوتی فرصتی مناسب برای علاقه‌مندان به شعر و ادبیات است تا بتوانند در کنار امور روزمره، مباحث مورد علاقه خود را دنبال کنند.

مورین مورداک متولد سال1945  در آمریکاست. او روانکاو خانواده است و در کشورهای مختلف تدریس می‌کند.

مورداک با آثار معروفش از جمله «کمال زن بودن»، دختر بابا و دیگر کتاب‌هایش حالا نویسنده‌ای بین المللی است. اغلب کتاب‎هایی که مورین مورداک نوشته است در حوزه زنان است.

او بیشت‌تر بر اساس تئوری روانشناسی تحلیلی پرفسور یونگ کتاب‌های خود را می‌نویسد و در حال حاضر با بازتاب مثبت جهانی رو به رو شده است.

سایر کتاب‌های صوتی را از این لینک مشاهده کنید

پایان پیام

خرید از سایت‌های معتبر با کد تخفیف گلونی
کلیک کنید

خروج از نسخه موبایل