گلونی

کتاب صوتی رنسانس را به صورت قانونی دانلود کنید

کتاب صوتی رنسانس را به صورت قانونی دانلود کنید

کتاب صوتی رنسانس را به صورت قانونی دانلود کنید

کتاب صوتی رنسانس را به صورت قانونی دانلود کنید

این مجموعه با نویسندگی جیمز آ. کوریک و گویندگی اکرم پریمون تولید شده است.

کتاب صوتی رنسانس

این اثر را دانلود کنید

به گزارش گلونی کتاب رنسانس به قلم جیمز کوریک برای نخستین بار در سال 2006  منتشر شده است. این کتاب یکی از کتاب‌های مجموعه‌ تاریخ جهان است که شامل بیست و پنج جلد است.

هر جلد از این مجموعه موضوعی تاریخی را به زبان ساده برای خوانندگان نوجوان شرح می‌دهد. این مجموعه بخش اعظمی از وقایع مهم تاریخی جهان را گردآوری کرده است و تاریخ جهان را دربسترهای فلسفی، سیاسی، فرهنگی بازگو می‌کند.

شایسته است با دانلود قانونی و خرید از سایت‌های معتبر حقوق مادی و معنوی عوامل تهیه و تولید را رعایت کرده و با این کار از انتشار این اثر و سایر کتاب‌های صوتی حمایت کنیم.

همچنین تولید و نشر کتاب صوتی فرصتی مناسب برای علاقه‌مندان به شعر و ادبیات است تا بتوانند در کنار امور روزمره، مباحث مورد علاقه خود را دنبال کنند.

«مجموعه تاریخ جهان» سعی دارد چشم‌اندازی گسترده و ژرف از سیر تاریخ عرضه کند. این مجموعه با ارائه زمینه‌های فرهنگی رخدادهای تاریخی،‌ اندیشه‌های سیاسی، فرهنگی و فلسفی تاثیرگذار را در گذر مشعل تمدن از بین‌النهرین و مصر باستان به یونان، روم، اروپای قرون وسطی و دیگر تمدن‌های جهانی تا امروز را شامل می‌شود.

این مجموعه، نه تنها برای آشنایی خوانندگان و مخاطبانش با مبانی تاریخ تدوین شده است، بلکه در پی آگاه ساختن آن‌ها از این واقعیت است که زندگی‌شان بخشی از سرگذشت کلی انسان‌هاست.

هر جلد از این مجموعه برداشتی جامع و روشن از یک دوره مهم تاریخ را به خواننده ارائه می‌کند.

سایر کتاب‌های صوتی را از این لینک مشاهده کنید

پایان پیام

خرید از سایت‌های معتبر با کد تخفیف گلونی
کلیک کنید

خروج از نسخه موبایل