گلونی

کتاب صوتی عدم را با بهترین کیفیت دانلود کنید

کتاب صوتی عدم را با بهترین کیفیت دانلود کنید

کتاب صوتی عدم را با بهترین کیفیت دانلود کنید

کتاب صوتی عدم را با بهترین کیفیت دانلود کنید

این مجموعه با ترانه‌ها و خوانش محمود حبیبی کسبی تولید و منتشر شده است.

کتاب صوتی عدم

این اثر را دانلود کنید

به گزارش گلونی کتاب صوتی عدم، مجموعه اشعار محمود حبیبی کسبی است که در حدود چهل شعر دارد و بیشتر آن‌ها در قالب غزل سروده شده‌اند.

در کنار غزل‌ها، سه قصیده نیز موجود است که در مدح مقام والای حضرت امیرالمونین سروده شده‌اند. دو شعر در قالب مسمط هم در کتاب عدم، موجود است.

کتاب صوتی عدم، مجموعه اشعار محمود حبیبی کسبی با موضوعات مذهبی و آیینی است که نسخه صوتی آن را انتشارات سوره مهر، با صدای خود شاعر، در اختیار خوانندگان قرار داده است.

شایسته است با دانلود قانونی و خرید از سایت‌های معتبر حقوق مادی و معنوی عوامل تهیه و تولید را رعایت کرده و با این کار از انتشار این اثر و سایر کتاب‌های صوتی حمایت کنیم.

همچنین تولید و نشر کتاب صوتی فرصتی مناسب برای علاقه‌مندان به شعر و ادبیات است تا بتوانند در کنار امور روزمره، مباحث مورد علاقه خود را دنبال کنند.

محمود حبیبی کسبی، شاعر و پژوهشگر در سال 1360 در شهر تهران به دنیا آمد. او کارشناسی زبان و ادبیات فارسی خود را از دانشگاه آزاد اسلامی اخذ نمود.

کسبی فعالیت‌های ادبی خود را از سال 1378 شروع کرده و برگزیده چندین جشنواره‌ ادبی از جمله چهارمین دوره جشنواره بین‌المللی شعر فجر است.

او در حال حاضر کارشناس دفتر شعر مرکز آفرینش‌های ادبی حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی و سردبیر سایت «ادب فارسی» است.

از دیگر آثار او می‌توان به کتاب‌های «منشور»، «دساتیر»، «تصحیح دیوان طالب آملی» و… اشاره کرد.

سایر کتاب‌های صوتی را از این لینک مشاهده کنید

پایان پیام

خرید از سایت‌های معتبر با کد تخفیف گلونی
کلیک کنید

خروج از نسخه موبایل