گلونی

۱۶ فوتی در حادثه واژگونی مینی‌بوس در پالنگان کردستان

۱۶ فوتی در حادثه واژگونی مینی‌بوس در پالنگان کردستان

۱۶ فوتی در حادثه واژگونی مینی‌بوس در پالنگان کردستان

۱۶ فوتی در حادثه واژگونی مینی‌بوس در پالنگان کردستان

پیام جلالی مدیرعامل جمعیت هلال احمر کردستان گفت: «امدادگران هلال‌احمر با اعزام به محل حادثه مرگبار سقوط مینی بوس به دره در محور پلنگان به کامیاران نسبت به رهاسازی ۱۶ فوتی و امداد به ۱۰ نفر مصدوم اقدام کردند».

۱۶ فوتی در حادثه واژگونی مینی‌بوس

به گزارش گلونی به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر کردستان، پیام جلالی مدیرعامل این جمعیت درباره این حادثه گفت: «پس از اعلام وقوع سانحه توسط اورژانس ۱۱۵ با مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر در ساعت ۱۱ روز پنجشنبه ۱۱ شهریورماه ۱۴۰۰ و درخواست پشتیبانی عملیات از جمعیت هلال احمر؛ بلافاصله ۵ تیم امداد و نجات هلال احمر شهرستان‌های کامیاران و سروآباد شامل ۳ آمبولانس، ۲ خودرو کمک‌دار و یک خودرو مجهز به ست امدادونجات به محل حادثه اعزام شدند و با همکاری دیگر عوامل امدادی نسبت به انتقال مصدومین حادثه به بیمارستان‌های کامیاران و سنندج اقدام کردند».

وی تصریح کرد: «در این حادثه که در کیلومتر ۵۲ جاده پلنگان به ترین به وقوع پیوست متاسفانه همه سرنشینان یک دستگاه مینی‌بوس که از مریوان عازم منطقه بودند کشته و زخمی شدند».

وی تاکید کرد: «همه سرنشینان مینی‌بوس ساکن یکی از روستاهای مریوان بوده و متاسفانه در جاده پالنگان به این حادثه مرگبار دچار شدند».

دکتر پیام جلالی تاکید کرد: «با توجه به بالا بودن تعداد افراد مصدوم همه امکانات خودرویی و تیم‌های موجود در شهرستان کامیاران شامل ۱۵ نفر نجاتگر به سر صحنه اعزام شده و به مصدومین کمک‌رسانی کردند».

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کردستان اضافه کرد: «پس از انتقال مصدومین به بیمارستان کامیاران به دلیل وخامت حالشان، یکی از مصدومین توسط آمبولانس جمعیت هلال احمر به سنندج منتقل شد».

تصادفات جاده ای سالانه جان ۱۷ هزار هموطن را می‌گیرد

پایان پیام

خرید از سایت‌های معتبر با کد تخفیف گلونی
کلیک کنید

خروج از نسخه موبایل