آلبوم انگاره ها از مهران بدخشان را قانونی بشنوید

آلبوم انگاره ها از مهران بدخشان را قانونی بشنوید

این مجموعه در یازده قطعه و از سوی موسسه فرهنگی هنری ماهور منتشر شد.

آلبوم انگاره ها

این اثر را دانلود کنید

به گزارش گلونی آلبوم انگاره‌ها اثری است با آهنگسازی و نوازندگی مهران‌ بدخشان.

«محمدرضا تفضلی» که نخستین استاد مهران بدخشان بوده و این اثر به او تقدیم شده، درباره این آلبوم می‌گوید: «در موسیقی مهران‌ بدخشان درهم‌آمیختگی قریحه درونی و اسلوب‌مندی به نحو توامان نمایان است؛ که پس از این هر دو، هرگونه تجربه نو و هرگونه ورودی به عرصه‌های جدید موسیقایی، سست و بی‌بنیه نخواهد بود».

همچنین به قلم پوریا رمضانیان می‌خوانیم:«مجموعه‌ حاضر شامل آثار پیانویی مهران بدخشان در بین سال‌های ۱۳۹۱ تا ۱۳۹۵ نوشته‌شده‌اند. در این سال‌ها آهنگساز جوان می‌کوشد در عین پایبندی به سنت‌های ساختاری و فرمال موسیقی کلاسیک، هم‌چنان به زبانی شخصی نیز دست یابد.

آثار اولیه‌ او به‌نوعی در قید فرمالیسم موسیقی کلاسیک غرب هستند، اما در سال‌های بعد شاهد دغدغه‌ آهنگساز برای شخصی‌سازی زبان موسیقی خود، چه با استفاده از «رهایی‌جویی از ساختار متقن ژانرهای قدیمی» و چه «دست‌مایه قراردادن مصالح موسیقی بومی» هستیم.»

از سوابق هنری مهران بدخشان می‌توان به عضو گروه کر شهر تهران به رهبری مهدی قاسمی در اجرای کارمینا بورانا در سال ۱۳۹۳، عضو گروه کر شهر تهران به رهبری علی رهبری و ارکستر سمفونیک تهران در اجرای «کارمینا بورانا» و «رکوییم موتزارت» در سال ۱۳۹۴، رسیتالِ «آثار پیانوییِ مهران بدخشان»در دانشگاه هنر ۱۳۹۳، رسیتالِ «آثار پیانوییِ مهران بدخشان» در دانشگاه هنر ۱۳۹۵ اشاره کرد.

شایسته است با دانلود قانونی و خرید از سایت‌های معتبر، حقوق مادی و معنوی عوامل تهیه و تولید را رعایت کرده و با این کار از انتشار این آلبوم و سایر آثار موسیقایی حمایت کنیم.

سایر آلبوم‌های موسیقی را از این لینک دانلود کنید

پایان پیام

خرید از سایت‌های معتبر با کد تخفیف گلونی
کلیک کنید

کد خبر : 244960 ساعت خبر : 3:15 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=244960
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات