آلبوم بعد چهارم مجموعه تفسیری آثار موسیقی کلاسیک را دانلود کنید

آلبوم بعد چهارم مجموعه تفسیری آثار موسیقی کلاسیک را دانلود کنید

سروش ریاضی این تالیف و پژوهش ارزشمند را انجام داده و گوینده آن مرتضی حافظی بوده است.

آلبوم بعد چهارم

این اثر را دانلود کنید

به گزارش گلونی بی شک وقتی از دنیای گسترده موسیقی صحبت می‌کنم بخشی مهمی از این گستردگی و پیچیدگی به موسیقی کلاسیکال مربوط می‌شود. مجموعه بُعد چهارم (مجموعه تفسیری آثار موسیقی کلاسیک) همانطور که از نامش پیداست یک اثر پژوهشی است.

در این مجموعه به آثار آهنگسازان از دوران رمانتیک و بعد از آن پرداخته شده است. اگر تفاوت سبک‌ها، فرم‌ها و نام‌های موسیقی کلاسیک برای شما ملموس نیست؛ این مجموعه به شکلی دل‌انگیز شما را با دنیای موسیقی کلاسیکال آشنا می‌کند.

توضیحات گوینده در کنار مجموعه تصاویر پرتعداد آلبوم، غنای محتوای این اثر را دو چندان کرده است. در تصاویر آن علاوه بر توضیحات مقدماتی، زندگی‌نامه آهنگسازان، تصاویر چهره آنها و حتی نمونه‌ نت از قطعات آورده شده است.

آهنگسازان اثر کامیل سن سان، کلود دبوسی، پل دوکا، بدریش اسمتانا، فرانتس لیست، ژان سیبلیوس و مودست موسورگسکی هستند.

شایسته است با دانلود قانونی و خرید از سایت‌های معتبر، حقوق مادی و معنوی عوامل تهیه و تولید را رعایت کرده و با این کار از انتشار این آلبوم و سایر آثار موسیقایی حمایت کنیم.

سروش ریاضی متولد اول آبان ۱۳۴۳ در شیراز است. از سوابق آموزش‌های موسیقی وی می‌توان به فراگیری سنتور نزد پشنگ کامکار و جواد ضرابیان اشاره کرد.

او همچنین از سال ۱۳۷۱ الی ۱۳۷۵ نزد مهران روحانی در دوره‌های کامل مبانی آهنگسازی تحصیل نمود.

از سوابق تدریس و حرفه‌ای سروش ریاضی می‌توان به تدریس سنتور، تئوری و سلفژ، و دوره‌های عمومی آشنایی با موسیقی، داوری دو دوره جشنواره موسیقی شمسه، داوری گروههای سرود دانش آموزشی سراسر کشور اشاره کرد.

سایر آلبوم‌های موسیقی را از این لینک دانلود کنید

پایان پیام

خرید از سایت‌های معتبر با کد تخفیف گلونی
کلیک کنید

کد خبر : 244822 ساعت خبر : 7:15 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=244822
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات