ایران با سه‌ گل شش امتیازی شد

ایران با سه‌ گل شش امتیازی شد

به گزارش گلونی تیم ملی ایران در دومین دیدار رفت مرحله انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، با نتیجه ۳ بر صفر به پیروزی دست یافت و جایگاه خود را در صدر جدول تثبیت کرد.

در همان دقایق ابتدایی کاپیتان علیرضا جهانبخش با ارسال دیدنی مهدی طارمی، گل اول بازی را به ثمر رساند تا ایران بازی با عراق را طوفانی شروع کند.

در ادامه بازی در نیمه اول، بازیکنان ایران، موقعیت‌های گل‌زنی پیدا کردند، اما هیچ‌کدام آنها تبدیل به گل نشد.

در دقایق اول نیمه دوم تیم ملی عراق به گل رسید اما آفساید اعلام شد.

در دقیقه ۶۹ مهدی طارمی به واسطه پاس سردار آزمون توانست برای بار دوم دروازه عراق را باز کند و بعد از تعویض‌های دقایق پایانی، علی قلی زاده سومین گل ایران را به ثمر رساند تا تیم ملی با قدرت به مسیر خود ادامه دهد.

ایران با سه‌ گل شش امتیازی شد

گفتنی است اسکوچیچ برای بازی ایران و عراق، در حالی بازیکنان خود را به میدان فرستاد که علیرضا بیرانوند، شجاع خلیل زاده و محمدحسین کنعانی زادگان را مثل بازی قبل، در ترکیب بودند و با تغییراتی در دفاع کنار، صادق محرمی و امیدنورافکن را جایگزین سلمان جعفری و وحید امیری قرار داد.

در سیستم ۲-۴-۴ خطی که به نظر می‌رسد بیش از هر سیستم دیگری مورد توجه اسکوچیچ قرار دارد، احمد نوراللهی و سعید عزت‌اللهی که در دیدار قبل به جای سرلک وارد زمین شد و نمایش خوبی داشت، در کنار هم بازی کردند و یک خط جلوتر علیرضا جهانبخش، به جای قلی‌زاده در پست وینگر راست بازی کرد و وحید امیری در پست وینگر چپ قرار گرفت.

با بازگشت سردار آزمون که در مقابل سوریه به دلیل محرومیت در ترکیب اصلی حاضر نبود، او در کنار مهدی طارمی دو مهاجم اصلی تیم بودند.

نتایج سایر بازی‌های گروه A:

کره جنوبی ۱ – ۰ لبنان

سوریه ۱ – ۱ امارات

نتایج بازی‌های گروه B:

ویتنام ۰ – ۱ استرالیا

چین ۰ – ۱ ژاپن

عمان ۰ – ۱ عربستان

پایان پیام

خرید از سایت‌های معتبر با کد تخفیف گلونی
کلیک کنید

کد خبر : 244167 ساعت خبر : 0:33 ق.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=244167
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات