کتاب صوتی خرده های تاریکی از گروس عبدالملکیان را دانلود کنید

کتاب صوتی خرده های تاریکی از گروس عبدالملکیان را دانلود کنید

این مجموعه اثری با اشعار و خوانش عبدالمالکیان و موسیقی گروه نیوش است.

کتاب صوتی خرده های تاریکی

این اثر را دانلود کنید

به گزارش گلونی گروس عبدالملکیان فرزند شاعر معاصر محمدرضا عبدالملکیان، صفحه‌های چاپ شده از شعرش را از رو برایمان می‌خواند.

او اولین کتابش را در سال ۱۳۸۱ با عنوان پرنده پنهان منتشر کرد. از دیگر آثار او می‌توان «رنگ‌های رفته دنیا»، «سطرها در تاریکی جا عوض می‌کنند» و حفره‌ها را نام برد.

همچنین در سال ۱۳۹۲، گزیده‌ای از آثار او با همراهی عکس‌هایی از بهمن جلالی، عباس کیارستمی، افشین شاهرودی و مهران مهاجر در کتابی با عنوان «هیچ چیز مثل مرگ، تازه نیست»، از سوی نشر چشمه منتشر شد.

خرده های تاریکی، بیست اثر انتخاب شده از آثار منتشر شده عبدالملکیان است که حالا از میان کتاب‌ها بیرون آمده و حروف را به صدا تبدیل کرده است.

موسیقی زیر کلام این اشعار را گروه نیوش ساخته و انتخاب کرده است. موسیقی در این اثر چنان با قدرت ایفای نقش کرده که کار را شبیه به نوعی آلبوم موسیقی تبدیل کرده است.

پس از مستقل شدن «سروش قهرمانلو» از گروه «جلال ذوالفنون»، گروه «نیوش» در سال ۱۳۸۸ «آرش و سروش قهرمانلو» گروه نیوش را پایه گذاری کردند.

کارهای این گروه در سبک‌های موسیقی «پراگرسیو راک» و «تلفیقی» هستند.

گروه «نیوش» از صداهای قلم نی خوشنویسی و ساز سه تار- الکتریک (سه تار افکت) ابداعی «سروش قهرمانلو» در اجرا و ضبط استفاده می‌کند. در این گروه «آرش قهرمانلو»، «سروش قهرمانلو»، «کیکاووس مختاری» «آرش آرد فروشان»، «سهراب فتحعلی زاده» حضور دارند. کارنامه اجرای زنده « نیوش» پربار است.

به عنوان نمونه می‌توان به پرفورمنسی بر اساس طرح «آرش قهرمانلو» در «هفت ایستگاه مترو»، اجرا در فستیوال «ایران/آوای امروز» در سال ۹۱ که به همت «فیلارمونی کلن وهامبورگ» و «آکادمی هنرهای جهان» برگزار شد را به این لیست اضافه کرد.

سایر کتاب‌های صوتی را از این لینک مشاهده کنید

پایان پیام

خرید از سایت‌های معتبر با کد تخفیف گلونی
کلیک کنید

کد خبر : 245342 ساعت خبر : 10:30 ق.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=245342
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات