خرید هولاهوپ یا حلقه لاغری مفید است؟

خرید هولاهوپ یا حلقه لاغری مفید است؟

به گزارش گلونی یکی از پراستفاده‌ترین تجهیزات ورزشی برای لاغری هولاهوپ یا حلقه لاغری است. یک حلقه پلاستکی بزرگ که باید دور کمر و شکم‌تان بچرخانید تا لاغر بشوید. دیگر نیاز نیست نگران فراوان بودن قر در کمر خود باشید. با هولاهوپ هیچ قری در کمر شما باقی نمی‌ماند.

خرید هولاهوپ

هولاهوپ یک روش ایمن و سرگرم کننده برای سوزاندن کالری و چربی بدن، بهبود تعادل، تقویت عضلات اصلی مانند بازو و تقویت تناسب قلب و عروق است.

اما بهترین قسمت این وسیله، شروع ارزان و آسان این ورزش است که شما می‌توانید آن را در هر کجا انجام بدهید.

در زمان نگارش این مطلب قیمت حلقه لاغری از ۱۰۰ هزار تومان شروع می‌شود به بالا. اما زمانی که شما این متن را می‌خوانید فقط خدا می‌داند که قیمت آن چقدر خواهد بود.

ورزش با حلقه لاغری نسبتاً بی‌خطر است؛ اما باید نکاتی را بخاطر بسپارید:

فرم مناسب را حفظ کنید. در حالی که حلقه می‌زنید، ستون فقرات را صاف نگه دارید و از خم شدن کمر خودداری کنید.

لباس‌های تنگ بپوشید. لباسی بپوشید که به بدن شما بچسبد، مانند شلوار یوگا یا شلوار دوچرخه‌سواری و پیراهن تنگ. لباس‌های گل‌گشاد از چرخش حلقه جلوگیری می‌کند.

اگر کمردرد دارید با دکتر خود مشورت کنید. اگر از ناحیه کمر آسیب دیده‌اید یا کمر درد مزمن دارید، قبل از تمرین با حلقه لاغری با پزشک یا فیزیوتراپیست خود مشورت کنید تا مطمئن شوید برای شما بی‌خطر است.

اگر پزشک‌تان اجازه داد آن‌وقت می‌توانید این حلقه را تهیه کنید و مثل بقیه فقط چند بار از آن استفاده کنید و بعد رهایش کنید گوشه انباری تا خاک بخورد.

شاید هولاهوپ منجر به کاهش وزن بشود ولی باید قبول کنید اگر لاغر شدن اینقدر ساده بود که با یک قر دادن آدم لاغر می‌شد، جامعه ما اینقدر درگیر اضافه وزن و چاقی نبود.

پس اگر حلقه لاغری یا همان هولاهوپ را تهیه کردید باید پشتکار، استمرار و تلاش داشته باشید. با خریدن لوازم ورزشی هیچ کس ورزشکار نمی‌شود.

پایان پیام

نویسنده: محسن فراهانی

خرید از سایت‌های معتبر با کد تخفیف گلونی
کلیک کنید

کد خبر : 245318 ساعت خبر : 10:38 ق.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=245318
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات