دانلود آلبوم بوی پرچین اثری از سوسن اصلانی و علی رستمیان

دانلود آلبوم بوی پرچین اثری از سوسن اصلانی و علی رستمیان

این مجموعه در پانزده قطعه و از سوی شرکت فرهنگی هنری چهارباغ بانگ منتشر شده است.

دانلود آلبوم بوی پرچین

این اثر را دانلود کنید

به گزارش گلونی این مجموعه حاصل آهنگسازی سوسن اصلانی است که با صدای علی رستمیان اجرا شده است.

قطعات این آلبوم به ترتیب مقدمه کردی، تصنیف دل آوا، چهارمضراب سنتور، ساز و آواز، تصنیف دل خرم، ساز و آواز، تصنیف بوی پرچین ۱، قطعه گل افشان، تصنیف چرخ گردون ۱، آواز همراه با کمانچه، قطعه کرانه، تصنیف گل رخسار، ساز و آواز، تصنیف چرخ گردون ۲ و تصنیف بوی پرچین ۲ نام دارند.

نوازندگان این اثر می‌توان به سوسن اصلانی، محمد مقدسی، بابک بقایی، علی شهیدی، نوشین عقیقی، امین رحیمی، کوروش بابایی، محمود فرهمند، محمدرضا رستمیان، عبدالرضا رستمیان، مجتبی میرزاده، فرود خاموشیان، آرش حدادی و آرش فرهنگ فر هستند.

شایسته است با دانلود قانونی و خرید از سایت‌های معتبر حقوق مادی و معنوی عوامل تهیه و تولید را رعایت کرده و با این کار از انتشار این اثر و سایر آثار موسیقایی حمایت کنیم.

سوسن اصلانی در سال ۱۳۴۱ آموزش موسیقی را با ساز تخصصی سنتور از هنرستان موسیقی ملی آغاز نمود و پس از دوره لیسانس به تدریس سنتور و همنوازی در هنرستان‌های موسیقی دختران و پسران پرداخت.

وی از سال ۱۳۶۴ کنسرت‌های مختلف در داخل و خارج از کشور اجرا نموده است.

از آثار منتشر شده وی نوار تک‌نوازی سنتور به همراهی تنبک سیامک بنایی، بوی پرچین با صدای علی رستمیان و مجموعه قطعات کتاب رقص بهار با صدای علیرضا گلبانگ را می‌توان نام برد.

لازم به ذکر است سوسن اصلانی همسر حسین دهلوی آهنگساز و موسیقی‌دان بزرگ ایرانی است و در برنامه گرامی‌داشت دهلوی به سنتورنوازی پرداخته است.

سایر آلبوم‌های موسیقی را از این لینک دانلود کنید

پایان پیام

خرید از سایت‌های معتبر با کد تخفیف گلونی
کلیک کنید

کد خبر : 242104 ساعت خبر : 7:15 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=242104
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات