دانلود آلبوم سودای وطن اثری از محمد موحد نیا و علی یاری پور

دانلود آلبوم سودای وطن اثری از محمد موحد نیا  و علی یاری پور

این مجموعه در ده قطعه و از سوی نشر آوا خورشید منتشر شد و در دسترس قرار گرفت.

دانلود آلبوم سودای وطن

این اثر را دانلود کنید

به گزارش گلونی قطعات این آلبوم به ترتیب سودای وطن، سرود وطن، تکنوازی سنتور، مجنون و رها، تکنوازی نی، مست و کف زنان، تکنوازی تار، بیکران عشق، تکنوازی کمانچه و ای عاشقان نام دارند.

هنرمندان آلبوم سودای وطن:

  • اثری از: محمد موحد نیا  و علی یاری پور
  • آهنگساز: محمد موحد‌ نیا
  • نوازندگان: آرش فرهنگ فر، حسین رضایی نیا، شروین مهاجر، شهرام غلامی، حسین روزبهانی، سینا شکری، علی یاری پور و محمد موحد نیا
  • ترانه سرایان: محمد موحد نیا، عطار نیشابوری، مولانا و محمد عابدی

محمد موحد نیا متولد ۱۳۵۹ در آمل است. در کودکی با موسیقی ایرانی و ساز سنتور آشنا شد و از سن ۱۴ سالگی به طور جدی موسیقی را دنبال نمود و دوره‌های مقدماتی و متوسطه موسیقی را نزد هنرمند گرامی آقای رامین صفایی در ساری فرا گرفت.

nر همان زمان بود که از طریق نوارهای کاست با قطعات و صدای ساز استاد پرویز مشکاتیان آشنا شد و مجذوب و شیفته سنتور نوازی ایشان شد.

از همین رو عازم تهران شد و دوره عالی موسیقی و مباحث تخصصی سنتور را در مکتب ایشان آموخت. اکنون چند سالی ست که تمام تلاش و برنامه ریزی او در زمینه آهنگسازی است.

على یاری پور متولد ۱۳۶۷ در کوهدشت است. آواز را از دوران کودکی به تشویق پدر آغاز کرد و در ابتدای راه از راهنمایی‌های هنرمند گرامی جناب حبیب الله تولایی در زمینه آواز استفاده کرد.

سپس در کلاس آواز اساتیدی چون مهدی فلاح، شاپور رحیمی و جناب استاد علی اصغر شاه زیدی شرکت نمود و تکنیک‌های آواز و ردیف آوازی را در محضر این اساتید فرا گرفت.

سایر آلبوم‌های موسیقی را از این لینک دانلود کنید

پایان پیام

خرید از سایت‌های معتبر با کد تخفیف گلونی
کلیک کنید

کد خبر : 246044 ساعت خبر : 8:45 ق.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=246044
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات