دانلود آلبوم صوفی از محمد معتمدی به صورت قانونی

دانلود آلبوم صوفی از محمد معتمدی به صورت قانونی

این مجموعه در ۷ قطعه و از سوی موسسه فرهنگی هنری ماهور منتشر شد.

دانلود آلبوم صوفی

این اثر را دانلود کنید

به گزارش گلونی قطعه اول این آلبوم (در دستگاه شور، دشتی) ضربی به همراه آواز با غزلی از سعدی است و در ادامه یک دوبیتی خوانی است و بعد «یاد باد» ضربی خوانی بداهه بر اساس غزل حافظ ، «دل عاشق» ضربی خوانی بداهه براساس دو بیتی‌های بابا طاهر، ضربی بداهه در چهارگاه به همراه آواز، ساز و آواز مخالف و «نسیم نوروز» ضربی خوانی بداهه در چهارگاه دیگر قطعات آلبوم موسیقی «صوفی» است.

هنرمندان آلبوم صوفی:

  • اثری از: محمد معتمدی
  • نوازندگان: سینا جهان آبادی، حسین رضایی نیا و رزا یزدانی
  • ترانه سرایان: حافظ شیرازی، باباطاهر و سعدی
  • خواننده: محمد معتمدی

شایسته است با دانلود قانونی و خرید از سایت‌‌های معتبر حقوق مادی و معنوی عوامل تهیه و تولید را رعایت کرده و با این کار از انتشار این آلبوم و سایر آثار موسیقایی حمایت کنیم.

محمد معتمدی متولد ۲ مهر ماه ۱۳۵۷ در شهر کاشان است. او فراگیری آواز و همچنین ساز نی را به صورت خود آموز از همان سنین نوجوانی آغاز کرده و از سال ۱۳۷۶ شروع به فراگیری شیوه آوازی «سید حسین طاهرزاده» نزد «حمیدرضا نوربخش» نمود.

او هم‌چنین به سبب علاقه‌ای که به مکتب آوازی اصفهان داشت به طور موازی به تمرین و الگوبرداری از آواز استادانی چون «تاج اصفهانی» و «ادیب خوانساری» پرداخت.

او تاکنون با گروه‌های متعددی فعالیت داشته که از جمله آنها می‌توان به گروه «خورشید»، همنوازان «شیدا»، «ارکستر ملی ایران»، گروه «همنوازان حصار» و گروه «هم‎‌آوایان» اشاره کرد.

محمد معتمدی در سال ۲۰۱۳ میلادی از سوی رادیو دولتی فرانسه به عنوان موزیسین برگزیده سال انتخاب شد و جایزه فرانس موزیک ۲۰۱۳ را دریافت نموده است.

سایر آلبوم‌های موسیقی را از این لینک دانلود کنید

پایان پیام

خرید از سایت‌های معتبر با کد تخفیف گلونی
کلیک کنید

کد خبر : 244636 ساعت خبر : 7:15 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=244636
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات