دانلود آلبوم کوبه های باد اثری از جواد سلیمانی و تورنگ سلیمانی

دانلود آلبوم کوبه های باد اثری از جواد سلیمانی و تورنگ سلیمانی

این اثر در یازده قطعه و با همنوازی انواع سازهای کوبه‌ای تولید شده است.

دانلود آلبوم کوبه های باد

این اثر را دانلود کنید

به گزارش گلونی قطعات این آلبوم به ترتیب رستاخیز، جزر و مد، آفرینش، پایکوبی، هفت کرانه، سکر، رقص طوفان، ضربان، چهارگاه، کوبه‌های باد و آوای اُدو نام دارند.

جواد سلیمانی و تورنگ سلیمانی درباره این اثر توضیح دادند: «انگیزه‌ تهیه‌ این آلبوم با توجه به نقش مهم ریتم در موسیقی و هیجان و شوری که می‌تواند به یک قطعه موسیقی القا کند و از طرفی عدم دسترسی به منبعی که آشنایی با ریتم‌های کاربردی و سازهای کوبه‌ای مختلف را بدون تعصب بر نام ساز و سبک نوازندگی آن در اختیار نوازندگان سازهای کوبه‌ای قرار دهد، نوازندگان این آلبوم را بر آن داشت تا با نگاهی فراگیرتر و توجه همزمان به آیتم‌های تخصص گرایی، سنت گرایی و مدرنیته به ساخت آهنگ‌ها بپردازند.

فضای کلی آلبوم در آلبوم کوبه‌های باد بیشتر قطعات به صورت چند خطی تنظیم شده و تمامی صداها به صورت طبیعی ضبط شده و سعی شده ماحصل کار بدون افکت و صداهای تصنعی به گوش مخاطبین آگاه و ریتم شناس رسانده شود.

شما با گوش دادن به آلبوم کوبه های باد با مجموعه‌ای انتزاعی و تصویرگرا روبرو خواهید شد، که در هر لحظه شما را با توجه به اندوخته‌های ریتمی و موسیقیایی با خود همراه می‌سازد و روایتگر صادقی برای پیدا شدن گم شده‌های درونی شما خواهد بود.

محدودیتی در ایجاد ارتباط شما با اثر وجود ندارد لحظه‌ای در شرقی‌ترین اتفاق ناب موسیقیایی و لحظه‌ای در غربی‌ترین فضای موسیقیایی در حال سیر و سلوکی خاص و دلچسب خواهید بود.

به دلیل دستیابی به فضایی مانوس و نو درهرقطعه یک یا چند ساز محوریت قطعه را برعهده گرفته‌اند سوال و جواب‌های چند خطی بیشتر حال و هوای شنیدن قطعه‌ای آهنگین و ملودیک را برای شما رقم می‌زنند.»

سایر آلبوم‌های موسیقی را از این لینک دانلود کنید

پایان پیام

خرید از سایت‌های معتبر با کد تخفیف گلونی
کلیک کنید

کد خبر : 242100 ساعت خبر : 3:15 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=242100
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات