توضیحات فرمانده انتظامی در خصوص سرقت محموله واکسن کرونا

توضیحات فرمانده انتظامی در خصوص سرقت محموله واکسن کرونا

به گزارش گلونی مرکز اطلاع‌رسانی پلیس پایتخت توضیحات بیشتری درباره سرقت واکسن‌ کرونا در تهران ارائه و سهل‌انگاری را عامل اصلی این حادثه بیان کرد.

بیشتر پلیس از سرقت واکسن کرونا در تهران خبر داده‌ و اعلام کرده بود در تاریخ ۲۶ مرداد ماه امسال، یعنی حدود سه هفته پیش، خبری در مورد سرقت واکسن کرونا از صندلی عقب یک خودرو به پلیس اطلاع داده شده است.

در توضیحات تازه پلیس آمده: «با آغاز تحقیقات پلیس مشخص شد که این سرقت به هیچ عنوان سرقت به عنف یا توام با تهدید و درگیری نبوده و سارقان تنها از غفلت فرد حمل کننده واکسن که این واکسن‌ها را روی صندلی عقب خودرو قرارداده و از خودرو خارج شده بود، سوءاستفاده کرده و در فرصتی مناسب اقدام به سرقت این واکسن‌ها کرده و متواری شده‌اند».

سرقت محموله واکسن کرونا

پس از این حادثه خبرهای دیگری ازاین دست نیز، منتشر شد که آن طور که پلیس اعلام کرده هیچ مورد اخلال دیگری در روند توزیع واکسن یا موارد سرقت در تهران گزارش نشده است.

رئیس کمیته امنیتی ستاد کرونا استان تهران نیز اعلام کرد: «خبر حمله دزدان به خودرو حمل واکسن کرونا در تهران مربوط به امروز یکشنبه صحت ندارد و هیچ‌گونه سرقتی امروز رخ نداده و گزارش نشده است.»

وی در ادامه گفت:« سرقت محدودی به تاریخ ۲۶ مرداد ۱۴۰۰ رخ داده بود که دقایقی بعد از وقوع سرقت در همان تاریخ اطلاع رسانی شده است و پرونده سرقت در دست بررسی و پیگیری از سوی مراجع قضایی است».

باتوجه به نیاز مردم به واکسن کرونا شاید بهتر باشد ستاد کرونا امنیت توزیع این واکسن‌ها که به سختی و به شکل محدود و در زمان‌های مختلف وارد کشور می‌‌شود، را با جدیت بیش‌تری پیگیری کند.

در این شرایط درست نیست که سهل‌انگاری، یا انتقال با خودروی عمومی و یا چنین بی ملاحظگی‌هایی باعث تاخیر در تسریع روند واکسیناسیون عمومی در کشور شوند.

پایان پیام

خرید از سایت‌های معتبر با کد تخفیف گلونی
کلیک کنید

کد خبر : 243018 ساعت خبر : 8:58 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=243018
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات