سریال پیکی بلایندرز و مافیای بزرگ جنایات گانگستری

سریال پیکی بلایندرز و مافیای بزرگ جنایات گانگستری

به گزارش گلونی اگر به دنبال دیدن مجموعه‌ای اکشن و مهیج در بستری تاریخی از کشور انگلستان هستید، ما سریال بی‌نظیر پیکی بلایندرز را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

پیکی بلایندرز (Peaky Blinders)، نام یک مجموعه تلویزیونی درام، جنایی و تاریخی انگلیسی است که استیون نایت نویسندگی و تولید آن را بر عهده دارد. کارگردانان این مجموعه زیاد و متفاوت بوده‌اند و داستان اثر حول محور کیلین مورفی، در نقش تام توماس شلبی، رهبر یک گروه تجارت خانوادگی است.

فصل اول این مجموعه با معرفی اعضای خودبرتربین و سرکش گروه رومانیایی پیکی بلایندرز با رهبری توماس شلبی جلو می‌رود و در همان قسمت‌های ابتدایی هدف و موانع اصلی این گروه برای رسیدن به قدرت مشخص می‌شود.

از مایملک این خانواده می‌توان به بنگاهی برای شرط‌بندی و همچنین بارِ گریسون اشاره کرد اما سلطنت و قدرت این گروه در بیرمنگهام فقط به این موارد خلاصه نمی‌شود چراکه در هر اتفاقی از این منطقه رد پایی از این گروه یافت می‌شود.

سریال پیکی بلایندرز

سریال پیکی بلایندرز مجموعه‌ای پر کاراکتر است که در رأس آن‌ها شخصیت‌های این گروه خانوادگی قرار دارند.

پیکی بلایندرزِ پنج نفره شامل سه برادر به نام‌های آرتور، تامی و جانی به همراه خواهرشان آیدا و خاله این خواهر برادرها به نام پالی می‌شود که هریک با شخصیت منحصر به فرد خود، اتفاقاتی متمایز را در این مجموعه رقم می‌زند.

آرتور شلبی با بازی پاول اندرسن، برادر بزرگتر و رهبر به ظاهرِ پیکی بلایندرز، جان شلبی با بازی جوکول، برادر کوچک خانواده و توماس شلبی با بازی کیلین مورفی، برادر آرتور و جان، رهبر اصلی خانواده پیکی بلایندرز است که در جنگ جهانی اول حضور داشته و نشان شجاعت امپراتوری بریتانیا را نیز به دست آورده است.

آیدا شلبی با بازی سوفی راندل، خواهر سرکش شلبی‌ها که عاشق کومونیستی معروف با نام فردی تورن می‌شود، و در نهایت خاله پالی با بازی هلن مک‌کروری، که در غیاب برادران شلبی اداره تجارت خانوادگی را بر عهده داشت، اعضای اصلی گروه پیکی بلایندرز را تشکیل می‌دهند.

خانواده شلبی به زندگی و امور روزمره بیرمنگهام مشغول‌اند تا اینکه بحران اولیه آغاز شده و سر و کله کارآگاه ویژه چستر کمپل به دستور وینستون چرچیل در بیرمنگهام پیدا می‌شود.

ماموریت این فرد پاک کردن شهر از وجود ارتش جمهوری‌خواه ایرلند، کمونیست‌ها، گروه‌های خرابکار و جنایت‌کاران آن منطقه است.

سریال پیکی بلایندرز را در فیلیمو ببینید

نقد و معرفی سایر سریال‌ها را بخوانید

پایان پیام

نویسنده: هانیه شریعتی

خرید از سایت‌های معتبر با کد تخفیف گلونی
کلیک کنید

کد خبر : 244132 ساعت خبر : 7:18 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=244132
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات