قسمت سوم قبله عالم هفته آینده می‌آید

قسمت سوم قبله عالم هفته آینده می‌آید

قسمت سوم «قبله عالم» هفته آینده یک شنبه -۱۴ شهریور- پخش خواهد شد.

به گزارش گلونی به نقل از روابط عمومی فیلیمو، سریال قبله عالم به کارگردانی حامد محمدی و تهیه‌کنندگی منوچهر محمدی که به دلیل پاره‌ای از مشکلات یکشنبه ۷ شهریور پخش نشد، هفته آینده ۱۴ شهریور از فیلیمو منتشر می‌‌شود.

حامد کمیلی، سام درخشانی و هادی کاظمی، شقایق دهقان، اردشیر رستمی، سوگل خلیق، مارین ون هولک، سمانه پاکدل، مهیار پوربابایی، زهرا بهروزمنش، واراند پطروسیان، مجتبی فلاحی و پژمان بازغی با هنرمندی سروش صحت بازیگران این سریال هستند.

در خلاصه داستان این سریال که حامد محمدی نگارش آن را بر عهده داشته آمده است: «مادرجان این همه زن را مرخص بفرمایید تا اندرونی کاخ خلوت شود پدر سوخته‌ها مضمون کوک میکنن قبله عالم را هوسران جلوه دهند.»

نماشای گلونی را دنبال کنید

سریال «قبله عالم» به تهیه‌کنندگی منوچهر محمدی از تولیدات فیلیمو است.

حامد محمدی (متولد ۱۳۵۸ در تهران) کارگردان و فیلمنامه‌نویس و نویسنده ایرانی است. او در رشته حقوق بین‌الملل از دانشگاه تهران فارغ‌التحصیل شده است.

حامد محمدی در فیلم سینمایی مارمولک که در سال ۱۳۸۲ به کارگردانی کمال تبریزی و تهیه‌کنندگی منوچهر محمدی ساخته شد، در سمت جانشین تهیه‌کننده حضور داشت.

او در مقام نویسنده، فعالیت سینمایی‌اش را از سال ۱۳۸۷ با فیلم طلا و مس (به کارگردانی همایون اسعدیان) آغاز کرد.

فیلمنامه طلا و مس در جشنواره فیلم فجر و در جشن سینمای ایران نامزد جایزه بهترین فیلمنامه شد و در جشن تصویر سال تندیس حافظ برای بهترین فیلمنامه را دریافت کرد.

فیلمنامه بعدی او به نام حوض نقاشی در سال ۱۳۹۱ به کارگردانی مازیار میری ساخته شد.

در سال ۱۳۹۲ اولین فیلم سینمایی خود به نام فرشته‌ها با هم می‌آیند را کارگردانی کرد. او تاکنون چند فیلم سینمایی دیگر و یک مجموعه تلویزیونی کارگردانی کرده و یک مجموعه نمایش خانگی در دست تولید دارد.

نقد این سریال را بخوانید

پایان پیام

خرید از سایت‌های معتبر با کد تخفیف گلونی
کلیک کنید

کد خبر : 242906 ساعت خبر : 12:03 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=242906
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات