توضیحاتی پیرامون لایوهای محمدحسین جعفریان

توضیحاتی پیرامون لایوهای محمدحسین جعفریان

به گزارش گلونی محمد حسین جعفریان در کانال خود نوشت:

آقای رییسی خودش می‌گوید صندوق رای باشد و حکومت یک‌جانبه نباشد. ما که چیزی غیر از این نمی‌گوییم چرا صدای ما را حذف می‌کنید؟ چه کسانی دارند صدای ما را ساکت می‌کنند؟

یک گوشی ساده، صدای مقاومت شده است. درخواست می‌کنم کسانی که در فیسبوک یا اینستاگرام می‌توانند کمک کنند تا مشکل پیج‌ها حل بشود نگذارند این رسانه کوچک با قلدری عده‌ای خاموش شود.

دوستان پیام داده و پیشنهاد کرده‌اند که یک روز از هفته دفاع مقدس به نام روز مقاومت افغانستان انتخاب و تظاهرات جهانی انجام شود. هرچند وقت کمی تا این تاریخ مانده است. شاید نشود برنامه‌ها را هماهنگ کنند.

فرمانده علیپور نماینده‌ای برای لایو معرفی کند

دوستان می‌گویند از مقاومت بهسود و فرمانده علیپور هم حرف بزنید. ما شب‌های متعدد حرف زدیم. قوماندان شمشیر از عزیزان است.

یکی از بزرگان در کابل که توانایی همکاری با ایشان داشت یکی دو نفر را به ما معرفی کرد. ما با آن‌ها صحبت کردیم. وقتی کسی را در لایو می‌آید،ضامن صحبت گوینده که نیستیم.

مسئول تلویزیون هم نیستم و دستگاه توقف گفتگو هم ندارم. یک جمله ناگهان می‌گوید صد نفر اعتراض می‌کنند. تا صحبتی می‌کنیم عده‌ای می‌گویند شما دروغ گفتید و خبر غلط است.

من با جبهه مقاومت و احمد مسعود در ارتباطم و ماجرای آنجا برایم روشن است. اما جبهه بهسود، یک نفر از داخل زنگ می‌زند و چند خبر می‌دهد و فردا صد نفر می‌آیند توی صفحه ما که چرا این را گفت و چرا آن را گفت؟ پس ما را معاف کنید.

اما اگر خبری بود از مقاومت می‌گوییم. بروید خودتان با هم کنار بیایید که چی گفته شود. ما شبی ده دقیقه یک ربع در اختیارشان قرار می‌دهیم. از مسولان اصلی بیایند حرف بزنند. یا نماینده‌ای معرفی کنند که دیگر مشکلی ایجاد نشود. صفحه‌ای که نه صاحب دارد نه اسم دارد، نه مدیر دارد، یکهو یک عده را که فالوئرش هستند تحریک می‌کند بروید اعتراض کنید.

اگر می‌توانید جلو این‌ها را بگیرید شب‌های بعد هم بیاوریم که حرف بزنند. اگر نمی‌توانید خودتان ادامه دهید. ایشان یک عزیزی را معرفی کند و برای ما قطعی شود و بگوید این سخنگوی ماست، بیاید در لایو حرف بزند. غیر از آن ما حرفی در این مورد نداریم. مگر آنکه خبری خبرگزاری‌ها منتشر کنند من آن را می‌خوانم.

اگر توانایی داشتم می‌رفتم در افغانستان و کنارشان حمایتشان می‌کردم. اما الان لازم است هر تشکیلاتی هواداران خود را کنترل کند. هر جماعتی نباید خودش را مدعی این ماجرا بداند. فضای مجازی چنین خصوصیتی دارد. اما ما باید خودمان مدیریتش کنیم.

هرچند یکی از دوستان به من دایرکت داد که این‌ها دشمنان فرمانده علیپور هستند، می‌خواهند فضا را علیه ایشان خراب کنند. من همین‌جا از این عزیز می‌خواهم اگر با فرمانده علیپور یا نزدیکانشان ارتباط دارند راهی که موثق و مطمئن باشد و ما بدانیم قطعاً آن فرد مورد وثوق ایشان است را معرفی کنند تا نماینده‌شان به لایو بیاید.

لایوهای محمدحسین جعفریان؛ دیگر اخبار مقاومت

صالح محمد ریگستانی از دوستان باسواد و فرهیخته و پاک، از اصلی‌ترین فرماندهان مقاومت گفته‌اند، طالبان افراد غیرنظامی را در پنجشیر دستگیر کرده بعد از شکنجه به کاپیسا منتقل می‌کنند، از جامعه بین‌الملل خواسته در این‌باره تحقیق کنند و سکوت نکنند.

سایر اخبار مربوط به افغانستان را بخوانید

پایان پیام

خرید از سایت‌های معتبر با کد تخفیف گلونی
کلیک کنید

کد خبر : 246068 ساعت خبر : 9:11 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=246068
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات