موفقیت در تزریق واکسن کرونا چگونه حاصل می‌شود؟

موفقیت در تزریق واکسن کرونا چگونه حاصل می‌شود؟

هر چقدر شایعات نگران‌کننده‌تر باشند، بیشتر به آن پرداخته می‌شود. اگر باور ندارید، سری به اخبار واکسن کرونا در فضای مجازی بزنید. سر زدن‌تان که تمام شد ادامه خبر را بخوانید.

به گزارش گلونی برای آن که متوجه شوید شایعات درباره ضرر واکسن کرونا صحت دارد یا خیر، باید آن را به خودتان تزریق کنید.

شاید بگویید نوبت تزریق شما نرسیده، باید بگوییم بافرهنگ بودن را کنار بگذارید و سعی کنید هر طور شده یک دُز واکسن برای خودتان جور کنید تا زودتر به تحقیق‌تان برسید.

کش رفتن قوطی واکسن، رفت و آمد مداوم به محل تزریق و یا حتا خواهش‌های همراه با گریه از مسئول مربوطه در حدی که سایه‌تان را با تیر بزنند، راه‌هایی است که می‌توان آن را امتحان کرد.

نکته مهم این است که هیچگاه از بازار سیاه واکسن نخرید.

می‌دانیم دیگران خریده‌اند، اما شما نخرید. الان متوجه علت آن نمی‌شوید، وقتی به اطرافیان‌تان که چند میلی‌لیتر آب مقطر بیشتری از شما در بدن‌شان وجود دارد، خندیدید، اوضاع را درک خواهید کرد.

موفقیت در تزریق واکسن کرونا

به هر حال اگر موفق شدید به هر ترتیبی واکسن را تزریق کنید، عکس گرفتن هنگام تزریق واکسن فراموش نشود. چون از این مرحله سوال می‌آید و شاید آیندگان بخواهند بدانند، نیاکان‌شان چگونه کرونا را شکست دادند.

در مرحله اول خودتان را از هر فعالیتی معاف کرده و عوارض واکسن را بهانه قرار دهید و تاکید کنید که این یک تحقیق مهم است و باید روی تمامی عوارض آن تمرکز شود.

برای آن که تحقیق‌تان کامل شود، می‌توانید چند قاشق را تست کنید که به بدن‌تان می‌چسبد یا خیر. هر چند این موضوع قدیمی شده، اما کاری است که از دست‌تان برمی‌آید و پیشینه تحقیق‌تان را غنی می‌کند.

هم‌زمان کارت واکسیناسیون را قاب کنید و در جایی قرار دهید که همه ببینند. اما قاب عکس معمولی را انتخاب کنید تا برای تزریق دُز دوم به مشکل برنخورید.

لازم به ذکر است که این مراحل برای زمانی است که شما واکسن تزریق کرده‌اید.

اگر چنانچه اصلا نتوانستید واکسن تزریق کنید و مسئول مربوطه با شما راه نیامد، سریعاً وارد صفحات مجازی شوید و از عوارض واکسن کرونا بنویسید تا بدانند که عدم پاسخگویی به یک محقق چه عواقبی در پی دارد و در کنارش بازدید و تبلیغات بگیرید تا بیشتر عواقب آن را درک کنند.

قسمت‌های دیگر را بخوانید

پایان پیام

نویسنده: سارا ملاعباسی

خرید از سایت‌های معتبر با کد تخفیف گلونی
کلیک کنید

کد خبر : 242550 ساعت خبر : 12:48 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=242550
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات