نیمکت بدنسازی بخریم یا نخریم؟

نیمکت بدنسازی بخریم یا نخریم؟

به گزارش گلونی یکی از لوازم ورزشی که در رشته بدنسازی و پرورش اندام به کار می‌آید نیمکت بدنسازی یا میز پرس است.

ورزشکار با استفاده از نیمکت بدنسازی می‌تواند حرکات و تمرینات مختلفی را انجام بدهد اما آیا خرید آن برای منزل مقرون به صرفه است؟

نیمکت بدنسازی به شما این امکان را می‌دهد که چندین مدل از وسیله‌های ورزشی را در خانه داشته باشید و بتوانید با اضافه کردن وزنه‌های گوناگون با آن‌ها تمرینات مختلفی را انجام دهید.

شما با استفاده از انواع مختلف نیمکت بدنسازی می‌توانید تمرین‌هایی نظیر پرس سینه، بالا سینه، حرکات سیم‌کشی، حرکات مربوط به شکم و این دسته از تمرینات را با کیفیت بسیار بالا انجام دهید.

نیمکت‌های بدن‌سازی بنا بر جنس و کیفیت و طرح‌‌شان، قیمت‌های مختلفی دارند ولی معمولا قیمت آنها از یک میلیون تومان شروع می‌شود به بالا.
بله درست خواندید. یک میلیون تومان. تازه این یک میلیون تومان برای ارزان‌تری و به تبع کم‌کیفیت‌ترین نیمکت است.

نیمکت خوب و جان‌دار بخواهید باید بروید بالای یک و نیم میلیون تومان.

خب حالا خودتان بگویید آیا می‌صرفد آدم پول بی‌زبان را بدهد به چهارتا تکه آهن که آخرش هم بیفتد گوشه انباری و سال تا سال کسی از آن استفاده نکند؟

اگر نظر ما را می‌خواهید پول شهریه باشگاه بدهید و بروید از ده‌ها وسیله ورزشی استفاده کنید بهتر است. تازه اگر اشتباه زدید هم هستند افراد زیادی که این نقیصه را به شما گوشزد بکنند.

اما در خانه‌های امروزی واقعا جایی برای نصب و نگهداری این نیمکت‌ها نیست. پس بی‌خیال کلاس گذاشتن برای اقوام بشوید و پول‌تان را برای خرید نیمکت بدنسازی خرج نکنید. شما خیلی اهل ورزش باشید لوازم مهم‌تری برای خرید و روش‌های دیگری برای ورزش کردن وجود دارد.

پایان پیام

نویسنده: محسن فراهانی

خرید از سایت‌های معتبر با کد تخفیف گلونی
کلیک کنید

کد خبر : 244461 ساعت خبر : 2:59 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=244461
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات