ثبت نام واکسیناسیون دانشجویان و طلاب فعال شد

ثبت نام واکسیناسیون دانشجویان و طلاب فعال شد

به گزارش گلونی مرکز مدیریت آمار و فناوری اطلاعات وزارت بهداشت گفت: «از ساعتی قبل، سامانه نوبت‌دهی واکسیناسیون برای دانشجویان و طلاب سراسر کشور باز شد.

تمامی دانشجویان دانشگاه‌های دولتی، غیر انتفاعی، پیام نور، آزاد و نیز دانشجویان دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور و طلاب حوزه علمیه می‌توانند با مراجعه به سامانه واکسیناسیون، محل و زمان تزریق واکسن را خودشان انتخاب کنند.

در حال حال حاضر به علت استقبال شدید دانشجویان، سامانه قدری کند شده و ظرفیت تعریف شده در بعضی شهرها تکمیل شده لذا پیشنهاد می‌شود دانشجویان و طلاب محترمی که موفق به ثبت‌نام نمی‌شوند طی روزهای آتی هم مجددا تلاش کنند و از مراجعه بدون نوبت به پایگاه‌های واکسیناسیون خودداری فرمایند.

اگر کد ملی یک دانشجو در سامانه پذیرش نشد حتما از طریق دانشگاه محل تحصیل، به معاونت آموزشی وزارت علوم اطلاع دهند.»

گفتنی است از دیروز چهارشنبه تا امروز پنجشنبه ۱۸ شهریور ۱۴۰۰ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۲۶ هزار و ۸۲۱ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که سه هزار و ۶۳۸ نفر از آنها بستری شدند.

ویروس کرونا در ۲۴ ساعت گذشته جان ۵۰۵ هموطن دیگر را گرفت و همچنین در این بازه زمانی ۹۵۸ هزار دُز واکسن برای ایمنی در برابر این بیماری در کشور تزریق شد.

آخرین رنگ‌بندی شهرستان‌های کشور منتشر شد و بر این اساس ۲۴۶ شهرستان در وضعیت قرمز، ۱۴۴ شهرستان در وضعیت نارنجی و ۵۸ شهرستان در وضعیت زرد هستند.

پایان پیام

خرید از سایت‌های معتبر با کد تخفیف گلونی
کلیک کنید

کد خبر : 244477 ساعت خبر : 11:33 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=244477
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات