کتاب صوتی اشک آخر را از گلونی دانلود کنید

کتاب صوتی اشک آخر را از گلونی دانلود کنید

این مجموعه با نویسندگی سیدهاشم حسینی و گویندگی مهدی نمینی مقدم تولید شده است.

کتاب صوتی اشک آخر

این اثر را دانلود کنید

به گزارش گلونی کتاب اشک آخر بر مبنای حوادث جنگ تحمیلی عراق علیه ایران و انقلاب اسلامی روایت شده و نویسنده همان قدر که به موضوع انقلاب در آن توجه کرده، به موضوع جنگ هم پرداخته است.

داستان «اشک آخر» ماجرای اشکان، فرزند منوچهر ظفرمقدم و شاید هم منوچهر اقبالی است؛ داستانی از جنس میراثی گران بها که از پدر به پسر رسیده است؛ میراث اشک و خون و رشادت.

اساسا بستر اصلی روایت، زمان حال و زمان جنگ است و زمان انقلاب در بازگشت به گذشته (فلش بک‌ها) و تداعی‌های راوی، جریان پیدا می‌کند.

«اشک آخر» دربرگیرنده ۹ فصل است. نویسنده هر فصل را به ترتیب اشک اول، اشک دوم، اشک سوم و … نام گذاری کرده و در نهایت در فصل نهم با نام گذاری اشک آخر، رمان خود را به پایان رسانده است.

رمان اشک آخر، به رغم عنوانی که دارد، اصلا با اشک و آه همراه نشده است و سیدهاشم حسینی با روایتی خونسردانه و البته تاثیرگذار، داستان خود را بیان کرده است.

شایسته است با دانلود قانونی و خرید از سایت‌های معتبر حقوق مادی و معنوی عوامل تهیه و تولید را رعایت کرده و با این کار از انتشار این اثر و سایر کتاب‌های صوتی حمایت کنیم.

همچنین تولید و نشر کتاب صوتی فرصتی مناسب برای علاقه‌مندان به شعر و ادبیات است تا بتوانند در کنار امور روزمره، مباحث مورد علاقه خود را دنبال کنند.

سایر کتاب‌های صوتی را از این لینک مشاهده کنید

پایان پیام

خرید از سایت‌های معتبر با کد تخفیف گلونی
کلیک کنید

کد خبر : 244068 ساعت خبر : 9:45 ق.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=244068
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات