کتاب صوتی الفبای فلسفه را دانلود کنید

کتاب صوتی الفبای فلسفه را دانلود کنید

این اثر با نویسندگی نایجل واربرتون و ترجمه‌ مسعود علیا تولید شده است.

کتاب صوتی الفبای فلسفه

این اثر را دانلود کنید

به گزارش گلونی ناشر درباره‌ کتاب آورده است: «نویسنده این کتاب می‌کوشد به شکلی روشن و راهگشا خواننده علاقه‌مند را با فلسفه و چند و چون آن آشنا کند.

او در هر فصل به یکی از حیطه‌های فلسفه می‌پردازد و مهم‌ترین مسائل و نظریه‌های آن حیطه را بررسی می‌کند.

در این کتاب پرسش‌هایی از این دست مطرح و بررسی می‌شوند: فلسفه چیست؟ آیا می‌توانید وجود خداوند را به اثبات برسانید؟ چگونه در گستره اخلاق، درست را از ناردست تشخیص می‌دهید؟

آیا گاهی باید از قانون سرپیچی کنید؟ آیا جهان واقعاً به همان صورتی است که تصور می‌کنید؟ آیا می‌دانید که راه و رسم علم چگونه است؟ آیا ذهن شما جدا از بدن شماست؟ آیا می‌توانید هنر را تعریف کنید؟

فلسفه نوعی فعالیت است: طریقی برای تفکر درباره انواع معینی از پرسش‌ها. فلاسفه نوعاً با استدلال سر و کار دارند. آن‌ها یا استدلال‌هایی را از پیش خود می‌آورند یا استدلال‌های دیگران را در بوته نقد می‌گذارند، یا به هر دو کار دست می‌زنند.»

شایسته است با دانلود قانونی و خرید از سایت‌های معتبر حقوق مادی و معنوی عوامل تهیه و تولید را رعایت کرده و با این کار از انتشار این اثر و سایر کتاب‌های صوتی حمایت کنیم.

نایجل واربرتون، زاده سال ۱۹۶۲، فیلسوفی انگلیسی است.

واربرتون دانش آموخته ی دانشگاه های بریستول و کمبریج است. او قبل از پیوستن به دپارتمان فلسفه دانشگاه اوپن در سال ۱۹۹۴، استاد دانشگاه ناتینگهام بود.

واربرتون بیشتر به خاطر فعالیت‌های خود در عرصه نوشتن مطالبی ساده و همه فهم درباره فلسفه شناخته می‌شود و در اکثر آثارش به فلسفه و زیبایی شناسی می‌پردازد.

سایر کتاب‌های صوتی را از این لینک مشاهده کنید

پایان پیام

خرید از سایت‌های معتبر با کد تخفیف گلونی
کلیک کنید

کد خبر : 244963 ساعت خبر : 10:15 ق.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=244963
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات