کتاب صوتی خانه ام همین جاست را از گلونی دانلود کنید

کتاب صوتی خانه ام همین جاست را از گلونی دانلود کنید

این مجموعه با نویسندگی گلستان جعفریان و گویندگی نازیما حسینی تولید شده است.

خانه ام همین جاست

این اثر را دانلود کنید

به گزارش گلونی کتاب صوتی خانه‌ام همین جاست به قلم گلستان جعفریان، به روایت مقطعی حساس از زندگی یک دختر خرمشهری می‌پردازد که موقعیت خاص او باعث می‌شود تا رفتارهایی از خود نشان ‌دهد که در حالت عادی غیرمنتظره است. این کتاب صوتی خانه‌ام همین جاست در هفت فصل تدوین شده است.

افسانه قاضی‌زاده که در این اثر به روایت داستان زندگی‌اش می‌پردازد از دوران انقلاب و پخش اعلامیه شروع می‌کند و سپس جنگ را به تصویر می‌کشد. او به محض شروع جنگ، به یاری مجروحان در بیمارستان شهر رفته و از آن‌جا برای غسل و کفن شهیدان به قبرستان جنت‌آباد می‌رود.

در روزهای سخت و دشوار حمله عراق به خرمشهر و در شرایطی که اغلب زن‌ها شهر را ترک کرده اند، افسانه دختر ۱۸ ساله خرمشهری همراه پروانه و محمدجواد خواهر و برادرش در شهر می‌ماند و کار رسیدگی به مجروحان را شروع می‌کند.

افسانه در کتاب خانه‌ام همین‌جاست از خاطرات دوران جنگ می‌گوید، از مجروح‌ها، کشته‌ها و شهیدان، زنان و مردان و کودکان بی‌پناه.

او از وضع بهداشت و تعزیه و اسکان جنگ زده‌ها هم می‌گوید.

قاضی زاده راوی عینی سختی‎هایی است که طی ۳۴ روز بر مردم خوزستان رفته است. به گفته منتقدان نسبت به دیگر آثار منتشر شده این حوزه دارای ایجاز بوده و همچنین روایتی صریح و جذاب دارد.

شایسته است با دانلود قانونی و خرید از سایت‌های معتبر حقوق مادی و معنوی عوامل تهیه و تولید را رعایت کرده و با این کار از انتشار این اثر و سایر کتاب‌های صوتی حمایت کنیم.

سایر کتاب‌های صوتی را از این لینک مشاهده کنید

پایان پیام

خرید از سایت‌های معتبر با کد تخفیف گلونی
کلیک کنید

کد خبر : 242504 ساعت خبر : 9:45 ق.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=242504
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات