کتاب صوتی شهریار را به صورت قانونی بشنوید و دانلود کنید

کتاب صوتی شهریار را به صورت قانونی بشنوید و دانلود کنید

این مجموعه با نویسندگی نیکولا ماکیاولی و گویندگی بهرام ابراهیمی تولید شده است.

کتاب صوتی شهریار

این اثر را دانلود کنید

به گزارش گلونی شهریار چکیده نظریه‌‌‌‌ای است که به نام نگارنده‌‌‌‌ آن، ماکیاولیسم خوانده می‌‌‌‌شود.این کتاب به ستایش قدرت و طرفداری رذایل اخلاقی تشهر یافته.

نیکولو ماکیاولی بر این عقیده است که نیرنگ‌بازی و فریب در بازی‌‌‌‌های بزرگ و عرصه‌‌‌‌ سیاست ضروری است و جز لاینفکی از این حوزه است. ماکیاولی در کتاب شهریار به بررسی ماهیت قدرت پرداخته و شیوه‌‌‌‌ نگهداری آن را نیز آموزش می‌‌‌‌دهد.

او ضمن تاکید بر این تمایز جدی، بر این مسئله نیز اصرار می‌‌‌‌ورزد که سیاست مقوله‌‌‌‌ای است بسیار متنوع و نمی‌‌‌‌توان آن را با طبیعت انسانی تعیین کرد.

شایسته است با دانلود قانونی و خرید از سایت‌های معتبر حقوق مادی و معنوی عوامل تهیه و تولید را رعایت کرده و با این کار از انتشار این اثر و سایر کتاب‌های صوتی حمایت کنیم.

نیکولو ماکیاولی (زاده‌‌ ۳ مه ۱۴۶۹- درگذشته‌‌ ۲۱ ژوئن ۱۵۲۷)، سیاستمدار، فیلسوف، مورخ و نویسنده‌‌ ایتالیایی عصر رنسانس بود که بر شمار بسیاری از فلاسفه، اندیشمندان و سیاستمداران روزگار خود و سده‌‌های بعد اثر گذارد.

روش فلسفی ماکیاولی روش و شیوه‌‌ای جالب توجه است.

ماکیاولی در زمینه‌‌ سیاست، انسان را مرکز ثقل قرار داده و به بحث و گفت‌وگو درباره‌‌ مسائل مرتبط با او پرداخته است.

دیدگاه او درباره‌‌ سیاست به این‌گونه است که دانش سیاسی می‌‌بایست به امور آن‌گونه که هستند بپردازند، نه آن‌گونه که می‌‌بایست باشند و به همین دلیل است که ماکیاولی از به کار بردن عبارات و توصیه‌‌های دلنشین و پرهیزکارانه که رویکردی اندرزی دارند، دوری گزید.

سایر کتاب‌های صوتی را از این لینک مشاهده کنید

کتاب شهریار اثری درباره ستایش قدرت و طرفداری رذایل اخلاقی

پایان پیام

خرید از سایت‌های معتبر با کد تخفیف گلونی
کلیک کنید

کد خبر : 243918 ساعت خبر : 9:45 ق.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=243918
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات