گلونی

بازی ایران و امارات و تثبیت صدرنشینی ایران در گروه A

بازی ایران و امارات و تثبیت صدرنشینی ایران در گروه A

بازی ایران و امارات و تثبیت صدرنشینی ایران در گروه A

بازی ایران و امارات و تثبیت صدرنشینی ایران در گروه A

سومین بازی ایران در دوره رفت انتخابی جام جهانی 2022 قطر، مقابل تیم ملی امارات با نتیجه یک بر صفر به سود ایران سود به پایان رسید.

به گزارش گلونی ایران در دو بازی گذشته و با دو برد متوالی مقابل سوریه و عراق، با 6 امتیاز صدرنشین گروه A بود اما پیروزی دو بر یک کره جنوبی مقابل سوریه این تیم را 7 امتیازی کرد تا ملی پوشان فوتبال کشورمان با هدف بازپس گیری صدر به میدان بروند.

تیم ملی امارات نیز با 2 امتیاز و قرار گرفتن در رده سوم، به دنبال کسب اولین برد خود بود.

بازی ایران و امارات

در نیمه اول بازی، تیم ملی ایران بازی را هجومی آغاز کرد اما هیچکدام به گل ختم نشد و تیم ملی امارات نیز نتوانست از موقعیت‌های خود استفاده کند.

بازی در نیمه دوم با نتیجه صفر-صفر آغاز شد و در دقایق اولیه این نیمه، ایران صاحب موقعیت‌های مناسبی بود که هیچکدام منجر به گل نشد.

مهمترین اتفاق این بازی، نقش پررنگ VAR در تصمیمات داوری بود. چرا که در دقیقه 60 روی ضد حمله سریع اماراتی‌ها علی مبخوت در موقعیت تک به تک با بیرانوند قرار گرفت اما خلیل زاده پیش از ورود این بازیکن به داخل محوطه جریمه، تعادل او را بهم ریخت. این خطا با کارت قرمز مستقیم برای شجاع همراه بود.

اما در حالی که شجاع خلیل زاده در حال ترک زمین بود، صحنه مشکوک از سوی کمک داور ویدیویی مورد بررسی قرار گرفت و مشخص شد علی مبخوت، در موقعیت آفساید قرار داشته است. با این تصمیم شجاع خلیل زاده به بازی برگشت.

بعد از چند دقیقه، با پاس‌های رفت و برگشت بین مهدی طارمی و سردار آزمون، آزمون توانست با پاسی در عمق توپ را به طارمی پاس بدهد و طارمی با یک ضربه، ایران را به گل اول برساند.

در ادامه و در دقایق پایانی، با خطا بر روی مهدی طارمی، ایران صاحب یک ضربه پنالتی شد که سردار آزمون زننده آن بود و دروازه‌بان امارات آن را مهار کرد.

بنابراین بازی با همان نتیجه یک بر صفر به پایان رسید تا ایران با 9 امتیاز بالاتر از سایه تیم‌ها قرار بگیرد.

پایان پیام

خرید از سایت‌های معتبر با کد تخفیف گلونی
کلیک کنید

خروج از نسخه موبایل