گلونی

تقلید شادی امیرحسین زارع و ورزشی که مرز نمی‌شناسد

تقلید شادی امیرحسین زارع و ورزشی که مرز نمی‌شناسد

تقلید شادی امیرحسین زارع و ورزشی که مرز نمی‌شناسد

تقلید شادی امیرحسین زارع و ورزشی که مرز نمی‌شناسد

در مسابقات ورزشی بین‌المللی، بارها شاهد تصاویری بوده‌ایم که نشان می‌دهد ورزش می‌تواند مرزهای جغرافیایی و سیاسی را از میان بردارد و آدم‌ها را از هر زمانی به یکدیگر نزدیک کند.

به گزارش گلونی امیرحسین زارع نماینده ایران در مسابقات جهانی کشتی آزاد نروژ، بعد از کسب مدال طلا در وزن ۱۲۵ کیلوگرم، مثل کلین امباپه مقابل دوربین‌ها به شادی پرداخت.

حال تصویری از رختکن این مسابقات منتشر شده که نشان می‌دهد تدیف، سرمربی تیم ملی کشتی روسیه، با اعضای تیم ملی ایران گفتگو کرده و شادی بعد از پیروزی زارع را تقلید می‌کند و از او می‌خواهد دوباره این شادی را انجام دهد.

تقلید شادی امیرحسین زارع

نماشای گلونی را دنبال کنید

این اولین بار نیست که چنین صمیمیتی را در دنیای ورزش و میان افراد با ملیت‌های مختلف می‌بینیم.

رفتاری که نشان می‌دهد میدان رقابت، فقط به مسابقه‌ای که برگزار می‌شود محدود شده و برد و باخت‌ها، شادی‌ها و ناکامی‌ها در همان زمین باقی می‌ماند.

در اصل رسالت ورزش این است که ضعیف بودن یا قوی بودن ورزشکاران را به هیچ مرز و سیاستی نمی‌کشاند و در نهایت، فارغ از هر نتیجه‌ای آنها را در کنار یکدیگر قرار می‌دهد.

همچنین تجربه مربیانی چون تدیف، که حدود 20 سال است تیم ملی کشتی روسیه را هدایت می‌کند، با جوانانی چون امیرحسین زارع که در آستانه 20 سالگی قرار دارد، بسیار بر روند عملکرد کشتی‌گیران و ورزشکارانی که در ابتدای این راه هستند، تاثیرگذار است.

چنین رفتارها و صمیمیت‌هایی است که در کنار تلاش برای پیروزی و موفقیت در عرصه‌های مختلف، ذات اصلی رقابت و ورزش را نمایان می‌کند.

طلای تاریخی در سنگین وزن پس از ۳۲ سال

پایان پیام

نویسنده: سارا ملاعباسی

خرید از سایت‌های معتبر با کد تخفیف گلونی
کلیک کنید

خروج از نسخه موبایل