گلونی

کتاب صوتی داستان های نظامی گنجوی را از گلونی دانلود کنید

کتاب صوتی داستان های نظامی گنجوی را از گلونی دانلود کنید

کتاب صوتی داستان های نظامی گنجوی را از گلونی دانلود کنید

کتاب صوتی داستان های نظامی گنجوی را از گلونی دانلود کنید

این مجموعه از سوی دکتر محمدجعفر محجوب و با صدای ایشان تولید شده است.

داستان های نظامی گنجوی

این اثر را دانلود کنید

به گزارش گلونی داستان‌های نظامی گنجه‌ای از جذاب‌ترین داستان‌های منظوم فارسی است.

خمسه یا پنج گنج که شاهکار بی‌بدیل نظامی است، از پنج مثنوی مخزن الاسرار، خسرو و شیرین، لیلی و مجنون، هفت پیکر و اسکندرنامه متشکل است.

آلبوم «داستان های نظامی گنجوی» که موسسه ماهور با خوانش و توضیحات محمدجعفر محجوب، منتشر کرده است به روایت یکی از این پنج گنجی که نظامی به میراث گذاشته می‌پردازد.

این آلبوم که دارای ۱۶ قطعه است، در قطعات اول و دوم خود به توضیحاتی پیرامون نظامی و مثنوی هفت پیکر یا همان هفت گنبدان یا بهرام نامه پرداخته و در قطعات بعدی با روایت دلنشین محجوب، پی گرفته می‌شود.

شایسته است با دانلود قانونی و خرید از سایت‌های معتبر حقوق مادی و معنوی عوامل تهیه و تولید را رعایت کرده و با این کار از انتشار این اثر و سایر کتاب‌های صوتی حمایت کنیم.

همچنین تولید و نشر کتاب صوتی فرصتی مناسب برای علاقه‌مندان به شعر و ادبیات است تا بتوانند در کنار امور روزمره، مباحث مورد علاقه خود را دنبال کنند.

محمدجعفر محجوب ( ۱۳۰۳ تهران – ۱۳۷۴ لس آنجلس، کالیفرنیا)، نویسنده، محقق، مترجم، مصحح، فرهنگ نویس، فرهنگ‌پژوه ایرانی، استاد دانشگاه در داخل و خارج ایران و صاحب‌نظر در فرهنگ و ادب عامه بود.

او مدت ۲۳ سال عضو انجمن ایرانی فلسفه و علوم انسانی وابسته به یونسکو بود. دکتر محجوب از سال ۱۳۵۸ تا ۱۳۵۹ ریاست فرهنگستان زبان و فرهنگستان ادب و هنر ایران را به عهده داشت و از سال ۱۳۷۰ تا هنگام مرگش در ۱۳۷۴ در دانشگاه برکلی در کالیفرنیا به تدریس ادبیات فارسی مشغول بود .

سایر کتاب‌های صوتی را از این لینک مشاهده کنید

پایان پیام

خرید از سایت‌های معتبر با کد تخفیف گلونی
کلیک کنید

خروج از نسخه موبایل