گلونی

عزت الله مهرآوران بر اثر کرونا درگذشت

عزت الله مهرآوران بر اثر کرونا درگذشت

عزت الله مهرآوران بر اثر کرونا درگذشت

عزت الله مهرآوران بر اثر کرونا درگذشت

به گزارش گلونی عزت‌الله مهرآوران از پنجم مهر ۱۴۰۰ به علت ابتلا به کرونا و درگیری بالای ۹۰ درصد ریه در بیمارستان آتیه بستری بود و مدتی را بنا به نظر پزشکان با توجه به شرایط درگیری ریه در خواب مصنوعی به سر برد و شب گذشته (جمعه، شانزدهم مهر) بر اثر سکته قلبی ناشی از کرونا در هفتاد و دو سالگی درگذشت.

وی متولد ۱۸ اردیبهشت ۱۳۲۸، بازیگر شناخته شده تئاتر، ‌سینما و تلویزیون است. شروع کار این هنرمند با درخشش در ادوار ابتدایی جشنواره تئاتر فجر بوده در مقام کارگردان، نمایشنامه‌نویس و بازیگر بود.

سرپرست معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در پیامی درگذشت عزت الله مهرآوران را تسلیت گفت.

محمود شالویی، سرپرست معاونت امور هنری در این پیام نوشته است: «عزت‌الله مهرآوران، نمایشنامه‌نویس، کارگردان و بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون از وقتی برای نخستین بار با عشق و علاقه روی صحنه تئاتر رفت بیش از 50 سال با نوشته‌ها، اجراها و نقش آفرینی خود در عرصه هنر فعالیت کرد.

مهرآوران از تئاتر آمده بود و دغدغه حضور مستمر در تئاتر داشت، در این سال‌ها همچنان مشتاق بود نمایش‌هایی را کارگردانی کند اما دریغ و افسوس که این هنرمند پیشکسوت دیگر بین ما نیست.

بین ما عزت‌الله مهرآوران با آثار و خاطراتی که در تئاتر، سینما و تلویزیون و با اخلاق و منش خود به یادگار گذاشته است، در یادها و دل‌ها و تاریخ تئاتر و سینما حضور دارد.»

شالویی در ادامه پیام نوشته است: «درگذشت زنده یاد مهرآوران را صمیمانه به خانواده عزیزش و جامعه فرهنگ و هنر تسلیت می گویم و برای این هنرمند از درگاه خداوند متعال رحمت و مغفرت مسئلت می کنم.»

پایان پیام

خرید از سایت‌های معتبر با کد تخفیف گلونی
کلیک کنید

خروج از نسخه موبایل