گلونی

پرسپولیس ناهماهنگ بود؛ الهلال به نیمه نهایی رسید

پرسپولیس ناهماهنگ بود؛ الهلال به نیمه نهایی رسید

پرسپولیس ناهماهنگ بود؛ الهلال به نیمه نهایی رسید

پرسپولیس ناهماهنگ بود؛ الهلال به نیمه نهایی رسید

به گزارش گلونی در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا، پرسپولیس ایران به مصاف الهلال عربستان رفت که در آخر، بازی با نتیجه 3 بر صفر به سود الهلال به پایان رسید.

تیم الهلال در حالی پای به دیدار با پرسپولیس رفت که فقط ناصر الشهرانی و عبدالله عطیف را در اختیار نداشت و با حضور دیگر مصدومان در مقابل پرسپولیس صف آرایی کرد.

تنها نماینده ایران در این مرحله با حامد لک، سیدجلال حسینی، امید عالیشاه، وحید امیری، سیامک نعمتی، مهدی ترابی، عیسی آل‌کثیر، فرشاد فرجی، سعید آقایی، میلاد سرلک و رضا اسدی پا به میدان گذاشت.

پرسپولیس ناهماهنگ بود

در نیمه اول هر دو تیم موقعیت‌هایی داشتند اما آمار حملات الهلال بیشتر از پرسپولیس بود.

بعد از تداوم حملات هر دو تیم سالم الدوساری در سمت چپ، پشت محوطه جریمه پرسپولیس صاحب توپ شد و پس از یک حرکت در عرض با شوتی غیرقابل مهار دروازه لک را هدف گرفته و گل اول تیمش را به ثمر رساند.

بعد از آن باز هم تیم الهلال صاحب موقعیت گل‌زنی شد و بازیکنان پرسپولیس تلاش کردند، بازی را به تساوی بکشانند، اما حملات‌شان فایده نداشت و بازی با نتیجه 1 بر صفر به سود الهلال در نیمه اول به پایان رسید.

در نیمه دوم در تیم پرسپولیس، احسان پهلوان به جای رضا اسدی به بازی آمد که نتیجه‌ای نداشت و پرسپولیس در دقیقه 50 با ضربه بافتیمبی گومیس 2 بر صفر عقب افتاد.

پرسپولیس که همچنان به جبران نتیجه امیدوار بود و دو بازیکن دیگر تعویض شدند، پریرا روی یک همکاری سریع و بی نقص با الدوساری با لک تک به تک شد و روی پاس هوشمندانه این بازیکن به گومیس، گل سوم الهلال به ثمر رسید.

در ادامه نیز پرسپولیس نتوانست کاری از پیش ببرد و  با این نتیجه پرونده پرسپولیس و ایران در لیگ قهرمانان بسته شد و الهلال به نیمه نهایی رسید.

گفتنی است در بازی دیگر مقابل النصر عربستان و الوحده امارات، تیم النصر توانست با نتیجه 5 بر 1، الوحده را شکست دهد و به مرحله نیمه نهایی صعود کند و در مرحله نیمه نهایی غرب آسیا شاهد بازی دو نماینده عربستان خواهیم بود.

پایان پیام

خرید از سایت‌های معتبر با کد تخفیف گلونی
کلیک کنید

خروج از نسخه موبایل