استقلال با پلی آف به لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۲ می‌رسد

استقلال با پلی آف به لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۲ می‌رسد

به گزارش گلونی طبق اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا سهمیه ایران در فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا ۳+۱ شد و بدین ترتیب تیم‌های پرسپولیس، فولاد و سپاهان به صورت مستقیم و استقلال از مسیر پلی‌آف راهی لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۲ می‌شوند.

جدول رده بندی
جدول رده بندی

طبق این رده بندی، ایران بعد از عربستان، ژاپن و کره جنوبی، در رده چهارم قرار گرفته است.

گفتنی است طبق گزارش ورزش سه، با توجه به ۳ سهمیه مستقیم و یک سهمیه پلی آف فوتبال ایران در فصل آینده لیگ قهرمانان آسیا حالا استقلال با توجه به سومی در لیگ برتر به عنوان چهارمین نماینده ایران باید به پلی آف برود.

در فصل آینده پرسپولیس و فولاد به عنوان قهرمانان لیگ و جام حذفی و سپاهان به عنوان نایب قهرمان لیگ مستقیم به لیگ قهرمانان می‌روند و استقلال به عنوان تیم سوم لیگ برتر به پلی آف خواهد رفت تا سهمیه حضور در دور گروهی این مسابقات را کسب کند.

نکته جالب اینکه استقلال طی سال‌های گذشته چندین بار با پلی آف در لیگ قهرمانان حضور یافته و به غیر از سال گذشته که با حذف نماینده عراق توانست جواز حضور در دور گروهی را مستقیما کسب کند در چند سال گذشته از پلی آف راهی دور گروهی شده است.

حالا این اتفاق بار دیگر برای استقلال و فرهاد مجیدی تکرار شده و باید دید آبی‌ها برای صعود به مرحله گروهی چه حریفی را پیش رو خواهند داشت.

پایان پیام

خرید از سایت‌های معتبر با کد تخفیف گلونی
کلیک کنید

کد خبر : 249544 ساعت خبر : 4:08 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=249544
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات