امیرعلی صادقی به استقلال پیوست

امیرعلی صادقی به استقلال پیوست

مهاجم جوان سایپای تهران با عقد قرارداد رسمی راهی استقلال شد.

به گزارش گلونی به نقل از ورزش سه، امیرعلی صادقی، بازیکن فصل گذشته تیم سایپا با عقد قرارداد سه ساله به تیم استقلال پیوست.

بحث حضور صادقی ۲۰ ساله در استقلال از چند روز قبل مطرح شده بود. این بازیکن با سایپا قرارداد داشت و حضورش در استقلال منوط به رضایت مسئولان نارنجی‌پوش بود.

حالا اما استقلالی‌ها بعد از چند روز مذاکره موفق شدند که رضایت صادقی را از مدیران سایپا بگیرند و با این بازیکن قراردادی سه ساله امضا کنند.

صادقی متولد بهمن ۱۳۷۹ است و در پست وینگر و هافبک پشت فوروارد بازی می‌کند. با این قرارداد، این بازیکن دومین خرید استقلال از سایپا در فصل جدید لیگ برتر است.

او سابقه بازی در تیم های مقاومت، آبفا، برق تهران و سایپا را دارد و در دو فصل متوالی در لیگ برتر جوانان باشگاه‌های تهران عنوان آقای گلی را به دست آورده است.

در حالیکه به نظر می‌رسید با جدایی مهدی قائدی و ارسلان‌ مطهری، خط حمله استقلال به چالش کشیده می‌شود، جذب امیرعلی صادقی به عنوان مهاجم این موضوع تا حدودی کمرنگ خواهد شد.

از طرفی پیشتر امین قاسمی‌نژاد نیز در این پست به استقلال پیوسته بود.

امیرحسین حسین‌زاده، جعفر سلمانی، محمدزبیر نیک‌نفس، سید ابوالفضل جلالی، علیرضا رضایی، محمدرضا آزادی و عارف آقاسی نیز دیگر بازیکنانی هستند که امسال به استقلال پیوستند.

سایر اخبار نقل و انتقالات را بخوانید

پایان پیام

خرید از سایت‌های معتبر با کد تخفیف گلونی
کلیک کنید

کد خبر : 247118 ساعت خبر : 8:18 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=247118
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات