بازی ایران و کره جنوبی و متوقف شدن بردهای متوالی

بازی ایران و کره جنوبی و متوقف شدن بردهای متوالی

تیم ملی ایران در چهارمین بازی خود از دور رفت مرحله انتخابی جام جهانی قطر، به مصاف کره جنوبی رفت که در پایان، بازی با نتیجه ۱-۱ به پایان رسید.

به گزارش گلونی دو تیم ایران و کره جنوبی در حالی به مصاف یکدیگر رفتند که کره جنوبی با ۷ امتیاز در رتبه دوم و تیم ملی ایران با ۹ امتیاز در صدر جدول گروه A قرار داشتند.

در نیمه اول بازی ایران و کره جنوبی، هر دو تیم فرصت‌هایی برای شروع داشتند اما هیچکدام به گل منجر نشد و نیمه اول با نتیجه صفر-صفر به پایان رسید.

در نیمه دوم و با شروع بازی در دقیقه ۴۸، بازیکنان کره جنوبی از داخل زمین خودی و با یک پرتاب، توپ را به میانه زمین آوردند که پاس فوق‌العاده لی جائه سونگ از میانه میدان، باعث شد تا سون هیونگ مین با علیرضا بیرانوند در مصافی تک به تک قرار بگیرد که این بازیکن با ضربه‌ای بغل پا و نرم دروازه ایران را باز کرد.

بعد از این گل، حملات پردامنه ایران برای رسیدن به گل تساوی ادامه داشت. پاس جهانبخش به سردار آزمون با وجود اینکه سریع بود اما آزمون دست از تلاش برنداشت و پیش از گلر کره به توپ رسید.

ارسال این بازیکن پیش از خروج توپ از زمین، روی نقطه پنالتی به علیرضا جهانبخش رسید که ضربه سر فوق‌العاده جهانبخش به گوشه دروازه رفت و گل تساوی ایران به ثمر رسید.

با این نتیجه ایران با ۱۰ امتیاز همچنان صدرنشین گروه A است و کره جنوبی در رده دوم، فاصله خود را با ایران حفظ کرد.

گفتنی است امید نورافکن به علت دریافت دومین کارت زرد از ابتدای دور رفت، دیدار بعدی مقابل لبنان را از دست داد.

پایان پیام

خرید از سایت‌های معتبر با کد تخفیف گلونی
کلیک کنید

کد خبر : 249025 ساعت خبر : 7:06 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=249025
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات