دانلود آلبوم پاکباز اثری از محمدامین ایوبی

دانلود آلبوم پاکباز اثری از محمدامین ایوبی

این مجموعه در یازده قطعه و با خوانندگی مهدی تفکری تولید شد و در دسترس قرار گرفت.

دانلود آلبوم پاکباز

این اثر را دانلود کنید

به گزارش گلونی قطعات این آلبوم به ترتیب تارهای سرنوشت، شب راه، به تمام آسید علی میرزاها، چو مجنون، رگ منار، دشت‌ها، تاراز، فصل سکوت، جایی میان کوهستان، بوی نی سوخته و سطوح تابان نام دارند.

به گفته محمدامین ایوبی، قطعه «تارزار» به نام کوه بلندی است که ایل راه «رَگ مُنار» در آن قرار دارد. ایده ساخت این دو قطعه با الهام از عبور و زندگی ایلات در این مناطق است.

میکس و مسترینگ اثر بر عهده همایون مجد زاده بوده است. او درباره آلبوم نوشته است: «اولین آلبوم امین ایوبی، علاوه بر گستره وسیع صدایی که ناشی از ذوق و تفکر اوست، بر توانایی خاص او در نوازندگی تاکید می‌کند.

او در این اثر در کنار استفاده خاص از گیتار الکتریک، توان ویژه خود در نوازندگی گیتار آکوستیک را به نمایش می‌گذارد. نوازنده، قطعاتی از تکنوازی گیتار آکوستیک در این آلبوم به وجود آورده که شنونده آنها را به صورت ترکیبی از صدای چندین گیتار آکوستیک همراه با سازهای کوبه‌ای احساس می‌کند.

محمدامین ایوبی علاوه بر گیتار از سازهای متعدد دیگری چون دودوک، کمانچه و یا کوزه در این اثر بهره برده که نوازندگی تمامی آنها بر عهده بوده است.

استفاده از این امکانات در جهت تولید فضایی شرقی و منحصر به فرد بوده که شنونده را با خود به سفری دوردست و متفاوت می‌برد.»

دانلود موسیقی و دانلود آهنگ جزو کلماتی هستند که هر روز و هر ساعت و هر دقیقه و هر ثانیه در اینترنت جست‌وجو می‌شوند.

شایسته است با دانلود قانونی و خرید از سایت‌های معتبر، حقوق مادی و معنوی عوامل تهیه و تولید را رعایت کرده و با این کار از انتشار این آلبوم و سایر آثار موسیقایی حمایت کنیم.

سایر آلبوم‌های موسیقی را از این لینک دانلود کنید

پایان پیام

خرید از سایت‌های معتبر با کد تخفیف گلونی
کلیک کنید

کد خبر : 246321 ساعت خبر : 8:45 ق.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=246321
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات