نمایشگاه عکس‌ دفاتر انجمن سینمای جوانان ایران برگزار می‌شود

نمایشگاه عکس‌ دفاتر انجمن سینمای جوانان ایران برگزار می‌شود

منتخبی از آثار عکاسان دفاتر انجمن سینمای جوانان ایران در سراسر کشور در نمایشگاه عکسی همزمان با سی و هشتمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران در محل برگزاری این رویداد نمایش داده خواهد شد.

به گزارش گلونی به نقل از ستاد خبری سی و هشتمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران، «آژانس عکس انجمن سینمای جوانان ایران» در نظر دارد همزمان با ایام برگزاری سی و هشتمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران در تاریخ ۲۷ مهر تا ۲ آبان ۱۴۰۰ با انتخاب یک عکس از مجموعه عکس‌های عکاسان هریک از ۵۸ دفتر انجمن سینمای جوانان ایران، نمایشگاه عکسی برگزار کند.

بدین ترتیب مدیران دفاتر انجمن با انتخاب حداقل پنج عکس از عکاسان فعال دفاتر تحت پوشش خود و ارسال آن‌ها به آژانس عکس انجمن، زمینه برگزاری نمایشگاهی از آثار منتخب را فراهم آورده‌اند.

گفتنی است هیات انتخاب این نمایشگاه، از میان پنج عکس پیشنهادی هر دفتر یک عکس را جهت حضور در نمایشگاه انتخاب خواهد کرد.

سی‌ و هشتمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران ۲۷ مهر تا ۲ آبان ۱۴۰۰ (۱۹ تا ۲۴ اکتبر ۲۰۲۱) برگزار می‌شود. این رویداد برای اولین‌بار در تاریخ سینمای ایران واجد شرایط تایید آکادمی اسکار شناخته و معرفی شده است.

جشنواره سی‌ و‌ هشتم به منظور شناسایی و معرفی برترین آثار کوتاه در سطح ملی و بین‌المللی و ایجاد رقابت سازنده بین فیلمسازان و با اجرای کامل ضوابط و پروتکل‌های اعلام شده ستاد ملی مبارزه با کرونا برگزار خواهد شد.

پایان پیام

خرید از سایت‌های معتبر با کد تخفیف گلونی
کلیک کنید

کد خبر : 248570 ساعت خبر : 2:34 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=248570
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات